Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 20-01-20 kl 06:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jeg.Er.Ikke.Klar.For.Mandag.
Postet 20-01-20 kl 08:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke jeg heller.
Postet 20-01-20 kl 08:39 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Ikke jeg heller.

Men nå kom nettopp snill kollega med en kopp kaffe til meg og det hjalp faktisk veldig på humøret.
Postet 20-01-20 kl 08:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kan være motvekten som liker hverdager mye bedre enn fridager. Særlig en hverdag som denne, ungene kommer hjem i ettermiddag.
Postet 20-01-20 kl 08:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er glad i hverdager, men mørke regnfulle morgener med mye trafikk er ikke favoritten.
Postet 20-01-20 kl 09:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mandag eller ei, jeg er (nesten) frisk igjen!

Torsdag i forrige uke ble jeg også ren tenåringsmor. I helga var det hyttebursdagsfeiring med 8 stk. 12-13-åringer. Det holdt hardt for en sjukling, men med frisk mann og enkle krav på mat- og kakeservering gikk det bra. Og 5 timer i bil full av skravlesyke barn skal man ikke undervurdere verdien av.
Postet 20-01-20 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg får ikke sove.

Det er relativt håpløst å ligge våken fra klokka er 03.52. Det er INGEN grunn til dette. Jeg har det bra og er ikke stressa. Jeg tror jeg må google dagslyslampe igjen, for hvis det kan løses så enkelt, så bør jeg i hvert fall forsøke.
Postet 20-01-20 kl 09:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har hjemmekontor, i påvente av tilsyn fra brannvesenet (feier). Det passer meg i grunnen bra, etter en helg med mye program og en natt med litt for lite søvn.
Postet 20-01-20 kl 09:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen

På plass på kontoret, men skal også ha besøk av feier i dag, så jeg tar hjemmekontor på slutten av dagen.
Postet 20-01-20 kl 09:37 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Er kommet på kontoret og er i gang med dagens første oppgave.

Skal ta en litt vanskelig telefon etterpå, må bare finne sjela mi først.
Postet 20-01-20 kl 10:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er litt nervøs. Skal ringe og stille noen spørsmål angående en stilling jeg skal søke på, men da jeg ringte på fredag satt han i møte og sendte meg en sms og ba meg ringe mellom 9 og 12 i dag. Jeg ringte akkurat opp igjen og fikk ikke kontakt da heller. Jeg ventet i alle fall til ni minutter etter 9 før jeg ringte. Jeg vil ha jobb! Nå!
Postet 20-01-20 kl 10:14 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har nettopp gjort unna en oppgave jeg har gruet meg til i nesten en uke. Rart hvor mye vanskeligere det var i natt enn nå. Overstått! Jeg er nøgd.
Postet 20-01-20 kl 10:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ikke klar for mandag her heller. Sover også dårlig, dvs får ikke sove igjen etter å ha våknet på ukristelige tidspunkt, i dag 04.20. Som Tjorven er det ikke noe spesielt, grubler ikke, bare umulig å få sove igjen. Selv i helgen der jeg ikke har hatt alarm på, og kunne sove så lenge jeg ville, nesten, var det vanskelig. Bruker både dagslyslampe og urtebaserte tabletter som skal lette innsovning og redusere oppvåkning midt på natten, men strever fortsatt. Jaja, i fjor gikk det over av seg selv da det naturlige dagslyset kom tilbake, krysser fingrene for det samme i år!
Postet 20-01-20 kl 10:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Det er da ikke meninga at man skal være klar for mandager?
Jeg hadde jobbhelg i den andre jobben, og da er det alltid litt heftig å starte på mandag morgen igjen.
Krysser fingre for deg, Pappalille!
Postet 20-01-20 kl 10:33 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Znrk. Det er da helt forferdelig hvor tidlig man må stå opp på disse mandagene?
Postet 20-01-20 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg prøvde meg på å stå opp litt tidlig i dag, men måtte bare flytte vekkerklokka siden jeg også er blant de som ikke fikk sove i natt. Men jeg er nå fortsatt sykemeldt, i hvert fall, så jeg kunne slumre utover litt. Er så lei nå! Men merker heldigvis bedring, da.
Postet 20-01-20 kl 11:32 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Og der var FrP ute av regjeringen.
Postet 20-01-20 kl 14:49 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Good riddance.
Postet 20-01-20 kl 14:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Oh, happy day! Det var jaggu på tide. Restene må gjerne slå følge.
Postet 20-01-20 kl 14:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg fikk tak i kontaktpersonen og hadde en god samtale. Jeg fikk vite at nettopp min mangfoldige bakgrunn er ønsket for denne stillingen, og nå trenger jeg bare at hele FP krysser fingre for meg en stund fremover, sånn tilfelle det virker.
Postet 20-01-20 kl 15:17 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg krysser alt, Pappalille!!!
Postet 20-01-20 kl 15:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Krysser alt jeg har!!
Postet 20-01-20 kl 15:37 av star star er aktiv nå
Gammel
Krysser også fingrene, Pappalille!
Postet 20-01-20 kl 20:23 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no