Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 6
Kommentarer
![]() |
Her var det 2 slitne i går kveld. Ingen andre planer enn å få litt sol på skrotten tror jeg.
|
Postet I går kl 10:56 av star
![]() |
![]() |
Deilig dag på sjøen i går, i svogers fine trebåt. Båtkortesje mellom de to nabobyene, tapas og borgertog, og en avsluttende drink på byens fine lokale pub. Hjemme igjen før ni, mett og fornøyd. :-)
I mellomtiden koste yngste seg med noen kompiser hjemme, og eldste hadde full pakke med champagnefrokost og fullt program frem til litt over midnatt. I dag har jeg bursdag! Gleder meg til at gutta serverer middag. |
Postet I går kl 11:37 av Eia
![]() |
![]() |
Gratulerer med dagen, Eia.
![]() |
Postet I går kl 11:47 av star
![]() |
![]() |
Gratulerer, Eia!
|
Postet I går kl 12:10 av Observatøren
![]() |
![]() |
Gratulerer med dagen, Eia!
![]() Merker de to glassene med bobler jeg drakk i går kveld og har sovet ekstra lenge. |
Postet I går kl 13:02 av Fersken
![]() |
![]() |
Hei fra Lesvos. Idag har jeg og venninne reist hit og skal ha 1 uke husmorferie. Skal bli godt.
Gratulerer med dagen, Eia. ![]() |
Postet I går kl 15:08 av Millen
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Resten av mai-kaffe (18-05-25)
- 17. maikaffe (17-05-25)
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)