Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 26-10-20 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg er i karantene, og det skal jeg være hele uken. Jeg kommer til å bli gal innen onsdag.
Testing i dag, og så har jeg heldigvis litt jobb jeg kan gjøre hjemmefra.
Postet 26-10-20 kl 08:05 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars deg 007. Jeg skjønner at det må være frustrerende.

Jeg er på vei inn i travel uke. Men nå er jeg kommet til den delen der alt skal gjøres, ikke bare planlegges og det hjelper faktisk veldig på.

Starter opp med rolig sofakontormorgen, med kaffe og stearinlys.
Postet 26-10-20 kl 08:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Karantene er dritt 007

Våknet selvsagt klokken 05 Kroppen min er enda på sommertid. Tar noen dager å justere tenker jeg. Ny travel uke, enda et tilbud som skal leveres på onsdag.
Postet 26-10-20 kl 08:16 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Kroppen min ble totalforvirret av klokkesnuingen, så jeg sovnet ikke før langt på natt.

Hjemmekontordag med viktig og spennende workshop på programmet.

007 - håper du ikke er smittet!
Postet 26-10-20 kl 08:37 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Fotballaget til snuppa stenges sakte, men sikkert ned. Nå er det 5 stykker i karantene fra 3 forskjellige skoler. Dette kommer stadig nærmere.

Kroppen min tilpasser seg vintertid på sekunder. Det er som om sommertiden egentlig aldri tar helt plass i meg. Akkurat det er ganske strevsomt, for ettersom sommertiden er 7 måneder i året så lever jeg over halve året på "feil tid". Men da er det jo desto greiere akkurat nå.
Postet 26-10-20 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vintertid er ganske deilig, synes jeg.
Postet 26-10-20 kl 08:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg fungerer også definitivt best på vintertid - eller normaltid, som set jo faktisk er. Håper virkelig at vi slutter med klokkesnuing fra nå.
På vegne av verdens kuer - og meg sjæl.
Postet 26-10-20 kl 08:59 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Møter første halvdel av dagen og så håper jeg resten går fort. Jeg er så lite motivert.
Postet 26-10-20 kl 09:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Tilbake på jobb, etter vedkasting og -stabling, og brenning av store bål med rester etter hogst. Deilig med litt fysisk arbeid utendørs, selv om det var vått. Nå er det på med jobbhodet igjen. Men først litt mer kaffe.
Postet 26-10-20 kl 09:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, denne uken innbyr til tre dager ute blant folk, vet ikke helt om jeg liker det eller ei enda.
Men først to dager på hjemmekontor med en del oppgaver i vente.
Postet 26-10-20 kl 09:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God morgen! Jeg har en halv dag åpen til høyst nødvendig forarbeid før det braker løs med med 14 undervisningstimer og fire timer møter uten luker i timeplanen. Til gjengjeld er det roligere på torsdag!
Postet 26-10-20 kl 09:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgon, ikke ofte jeg er innom her men i dag var jeg veldig kontaktsøkende med alt og alle. #korona

Klem til deg 007, det er ikke en spøk det der altså.

Jeg jobber ikke fullt for tiden, og i dag har jeg PC-tid med jobbsøking på agendaen. Det er veksling mellom stor optimisme og litt håpløshet.

Jeg holdt også på med ved i helgen, og vurdere om jeg skal bli skogsarbeider.

Postet 26-10-20 kl 10:15 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På jobb, har hulltime første timen, men skal snart ned i klassen. Jeg har permisjon i morgen og onsdag for å delta på nettmøte, og siden hun som er kontaktlærer skal være min vikar trenger jeg ikke å lage noe opplegg.
Postet 26-10-20 kl 10:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Vintertid er den Eneste Riktige Tiden. I dag skal jeg nyte permitteringen ( ) og tilbringe dagen i en frisørstol, jeg skal være fargemodell for en salong og aner ikke hvordan jeg kommer ut på andre siden, men hey, det er gratis!
Postet 26-10-20 kl 10:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det høres spennende ut, Maverick!
Jeg merker ikke noe til at vi snur klokka, annet enn at jeg må stille klokka på komfyren manuelt.
Postet 26-10-20 kl 10:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Spennende, Mavs! Her må det bli bilder!

Jeg skriver som en gal på en anmeldelse som skulle vært ferdig for, eh, en måned siden, og som MÅ MÅ MÅ bli ferdig denne uka (og egentlig betyr det i dag), for den er et skikkelig kors å bære.
Postet 26-10-20 kl 10:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Maverick: Bildebevis kommer, ikke sant?
Postet 26-10-20 kl 11:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Framleis sjukestue her i heimen. Dei har det ikkje noko godt. Og det er så lite eg kan gjera for dei. Eg har fri i dag, så eg kan vera her med dei, men eg er usikker på morgondagen. Får snakke litt med sjefen.
Postet 26-10-20 kl 11:35 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Lurer på om jeg skal sende klage til nabo med løvblåser-fetish og OCD-tendenser på løv og kongler .. Dvs, naboen hører det jo ikke, han er på jobb eller befinner seg i andre enden av eiendommen /valdet .. det er vel heller gartneren som jobber på akkord og med fri tilgang på (fly)bensin til jetmotoren. Men det er så ekstremt 1. verdensproblematikk at jeg får meg ikke til det ... gode formuleringer mottas med takk.
Postet 26-10-20 kl 12:00 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
De løvblåste en diger plen rett ved her sist uke, Scully. Makan til bråk, du har min fulle sympati!

Her klarte vi å forsove oss alle mann, på tross av vintertid.
Postet 26-10-20 kl 12:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ja, okei, litt kjedelig update her fra salongen, de ble så begeistret over at jeg har naturhår ( ) og vil ikke endre noe særlig, bare forsterke. Så ikke rosa hår i dag heller.
Postet 26-10-20 kl 12:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Dagens gode opplevelse.

Teateret i Bergen har virkelig et datasystem som fungerer. Jeg har fått noen tilgodelapper pga teaterforestillinger som ble avlyst. Nå bestiller jeg nye billetter. Går via min bruker på nettsiden og der ligger tilgodelappene lagret, sånn at jeg bare trenger å si at jeg vil bruke dem, og vipps, gratis billetter og ny tilgodelapp. Jeg trodde virkelig at det skulle være mer styrete, så jeg er veldig fornøyd. Og skal nå kose meg med å dra min mann med på Scener fra et ekteskap rett før jul. Litt usikkert på hvor lurt det er med skilsmissedrama tre dager før julaften, men satser på at vi overlever det også. Gode skuespillere og en velfortjent kulturopplevelse.
Postet 26-10-20 kl 13:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er jo greit med skilsmissedrama rett før jul så lenge det kun foregår på scenen. Så bra at det fungerte så fint!
Postet 26-10-20 kl 15:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no