Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 10-04-19 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar

Håper å få ferdig rapporteringen i dag, i hvert fall komme så langt at jeg er i rute til påskeferie.
Jeg synes det går så mye tid til å purre på andre for tiden, er folk virkelig så treige at de ikke kan gjøre ting som avtalt uten å bli mast på?
Postet 10-04-19 kl 08:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til passkontoret med mellomste for siste gang. Neste gang er han voksen og må fikse selv.

Nydelig sol ute!
Postet 10-04-19 kl 08:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har endelig fått funnet fram sykkelen min, og nå gikk turen til t-banen via barnehagen som en lek. Rekke banen et kvarter tidligere kan man like!

Til helga skal den sykkelen på sykkel-spa, og etter det er det forhåpentligvis ikke risikosport å komme litt opp i fart og risikere å måtte bråbremse lenger.
Postet 10-04-19 kl 09:23 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Har kaffe, sola skinner, det var frost på taket hjemme.
Livet er helt ålreit.
Postet 10-04-19 kl 09:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Skikkelig kald morgen her, men sola skinner og himmelen er blå. Jeg har seks elever som skal opp i tysk i prøvemuntlig i morgen, så jeg sitter her og er tilgjengelig for den som vil ha hjelp. Og i morgen kjører jeg til kjæresten for en lang og deilig påskeferie.
Postet 10-04-19 kl 10:06 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Syk, har te og pc. Fyrer i peisen iskald kropp og iskaldt ute. Pleie kropp og hode til imorgen og forberede til viktig møte imorgen.
Postet 10-04-19 kl 10:17 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Urk. Jeg er i skikkelig dårlig humør i dag.
Postet 10-04-19 kl 10:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skal flytte på meg på jobben. Ikke skifte jobb, men den skal flytte internt.

Nå har jeg nettopp vært på møte med hun som blir min nye sjef og jeg tror at dette blir veldig bra. Det er en lettelse at det endelig er landet.
Postet 10-04-19 kl 10:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kjølig morgen ja! Måtte kjøre dieseldroget i dag, har glemt hvor kjipt det er å kjøre manuell bil i rushtrafikk. :ilandsproblem: Har kaffe og forsøker å finne hjernen min.
Postet 10-04-19 kl 11:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har breddfullt bullshit-filter i dag og har bare lyst til å ligge i en krok og vente på at dagen går over. Tror jeg skal satse på å løpe det ut i ettermiddag. På toppen av det hele er kaffemaskinen på kontoret ødelagt!
Postet 10-04-19 kl 11:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 10-04-19 kl 11:19 av Blondie
Gammel
vixen sin avatar
Fint vær. Tusen millioner ting som burde vært gjort på jobb. Har kaffe. I ettermiddag skal vi ha klassebursdag sammen med et par andre for han som blir elleve på lørdag. Blir hyggelig det siden vi har bestilt opplegg på en besøksgård med aktiviteter og mat. Lettvint og ikke dyrt siden vi er tre som deler på det. I strålende solskinn tror jeg det blir fint.
Postet 10-04-19 kl 11:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Blondie.

Jeg er sliten og lei fordi absolutt alt topper seg på en gang, og jeg har egentlig bare lyst til å grave meg ned og vente til det går over. I stedet tar jeg kampene på alle fronter samtidig og er så himla lei over at enkelte bare forventer at jeg skal være fleksibel og aksepterende og legge til rette for idioter (les min eks), som er vanskelig per definisjonen.
Postet 10-04-19 kl 11:27 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var litt snufsete og generelt sjaber i dag, så jeg unnet meg hjemmekontor. Særlig ettersom dagen i dag ikke inneholdt et eneste møte.

I morgen derimot, så skal jeg i kontinuerlige møter fra 07.30 til 17.30. Jeg tuller ikke. Det er ikke et eneste minutt mellom der utover de 30 minuttene som jeg har på å forflytte meg fra ett sted i byen til et annet (en reise som normalt sett tar mer enn 30 minutter ).
Postet 10-04-19 kl 13:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Møte og helseundersøkelse hos bedriftslege og sykepleier. Godkjent og bedre lunger enn forventet for min alder. Glad for det tatt i betraktning at jeg ikke trener.
Postet 10-04-19 kl 15:14 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no