Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 27-05-22 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Ferdig jogget. Straks armstyrke.
Deretter er dagen full. Rydding, bake 2 kaker, butikkrunde, bunadsfiksing kanskje, pynte lokale og sikkert stresse over noe som er glemt.
Postet 27-05-22 kl 08:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er sliten etter en særdeles vellykket jubileumsfest i går. Russ-92 er best. Først en formell bit med taler og mimring. Skolen samler 10, 20, 30, 40, 50 og 60 årsjubilanter. Skravla gikk til langt på natt.
Postet 27-05-22 kl 08:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg sitter i svær strikkegenser og pysjbukse på sommehuskjøkkenet og drikker kaffe sammen med morgenfuglhunden. Har tatt meg fri i dag, vi skal hente ny båt og bare gjøre ingenting. Eller sjaue i den digre hagen og klippe ned buskas og fjerne brennesle og sånn.
Postet 27-05-22 kl 08:54 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Lykke til med forberedelser, star, og det hørtes ut som natteranglingen var verdt det, blånn!
Postet 27-05-22 kl 08:55 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skal lage en enkel presentasjon til noe greier på mandag, og kom over denne gøye linken
https://www.helpfulhorsehints.com/cow-vs-horse/

Pleier å si at jobben min handler om å se forskjell på hest og ku

Sånn ellers synes jeg at en fredag-mandag er helt nydelig, og gleder meg til ei helg med få planer
Postet 27-05-22 kl 09:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Inneklemt jobbdag her. Jeg er egentlig sykemeldt på fredager, men karakteroppgjøret må tas og vurderinger må presses ut. Jeg kan være på hjemmekontor i det minste, det gir litt mer effektiv jobbing.
Postet 27-05-22 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har kommet meg på jobb og er egentlig overrasket over hvor mange det er her. Jeg hadde regnet med mange flere med fri eller hjemmekontor.

Travel dag. Men det er fint vær og jeg skal på fjellet i helgen, så jeg er fornøyd med livet.
Postet 27-05-22 kl 09:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg trodde dette var gårsdagens tråd, hat skikkelig lørdagsfølelse.

Er på tur. Koser meg i treningsrommet på hotellet. Etterpå blir det litt shopping før jeg skal møte Frøkna, og mange andre etter hvert
Postet 27-05-22 kl 09:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
IOA sin avatar
Jeg er på hjemme hos foreldrene mine-kontor, og kjenner at det er deilig med en miljøforandring. Men jeg kjenner også at jeg blir stadig sikrere på at jeg ikke skal overta gården her. Gårsdagens "fridag" ble brukt til å rydde kvister og småtrær der pappa har rydda skogen, og så pakking av ved på ettermiddagen. Jeg bidrar gjerne når jeg er her altså, men kjenner at det ikke er sånt jeg vil drive med hjemme hos meg selv.
Postet 27-05-22 kl 09:42 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Arbeidsdag på kontoret ble byttet ut med hjemmekontor da dagens eneste (fysiske) møte ble avlyst rett før jeg skulle gå ut døra hjemme.

Resten av medlemmene i familien ligger fortsatt og sover.
Postet 27-05-22 kl 09:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har 18-åring i dag!

Så jeg avspaserer egentlig i dag for å få svosjet i stand et middagsselskap for han, men etter seks uker med mye overtid er ikke den svosjingen så enkel da det egentlig flyter her. Men grønnsakene til Gulasjen er kuttet opp, halvferdig focaccia er kjøpt inn, Svigermor har bakt en kake og jentungen skal bake en til. Så feiring blir det.
Postet 27-05-22 kl 09:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tok meg en inneklemt-fridag, eller kanskje jeg jobber noen timer. Da kan jeg jobbe noen timer neste fredag også, for da trenger jeg gå tidlig.
Uansett, så er vel planen trening eller en liten fjelltur, kjøpe sengetøy og generelt bare ta livet med ro.
Postet 27-05-22 kl 09:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Grattis med 18-åring, Frøy
Postet 27-05-22 kl 09:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har egentlig sykemeldingsdag, men jeg må jobbe litt, et møte i tilsettingsrådet og et par tlf.

Ingen planer, men tenkte å gå en tur litt senere.
Postet 27-05-22 kl 10:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gutta ønsker seg outland og crepe idag. Så i dag blir det bytur og crepe på løkka. Banen går ikke så det er fulle busser og ting tar litt tid, men vi har jo fri så det går fint. Vi hadde en fin tur til Grefsenkollen igår og ruslet ned til Sinsen etterpå. For noen hus og hager det er området! Drøbak i morgen og konfirmasjon på Abildsø på søndag før vi setter snuten mot Nordmøre igjen.
Postet 27-05-22 kl 11:27 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Halv jobbedag her, men stikker til Sverige så snart ungene er ferdige på skolen. Lykke til med konf Star!
Postet 27-05-22 kl 11:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Har løpt tur i fjellet, nå sitter jeg på terassen og jobber litt før jeg skal opp på terassen on nyte sola. Herlig å være i Spania. Kun en presentasjon som må ferdigstilles i dag. Ellers fri
Postet 27-05-22 kl 11:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Mye flott som skjer rundt om; det er bra det er mye positive ting.

Er på jobb, men her er det svært få. Sitter ikke lenger enn jeg må kjenner jeg.
Postet 27-05-22 kl 12:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 18-åringen, Frøy.

Da har jeg briller som ikke er limt, kjøpt et par ting på til badet, handla blomster, skifta på senger og nå står kake 2 i ovnen. Dvs, kake 1, men del 2.
Postet 27-05-22 kl 12:57 av star star er aktiv nå
Gammel
Kaprifol sin avatar
Lykke til med konfirmasjon, star!

Gratulerer med voksen sønn, Frøy
Postet 27-05-22 kl 14:06 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 18-åringen, Frøy og lykke til med siste konfirmasjon, Star!
Postet 27-05-22 kl 14:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Grattis med myndig sønn Frøy!

Her har det vært den travleste dagen på lenge, men nå ser det endelig ut til å lande, og jeg kan ta helg med god samvittighet.
Postet 27-05-22 kl 15:18 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med 18-åring, Frøy!
Vi er på hyttetur, og rakk akkurat å sette potetene i jorda før regnet og uventet besøk kom.

Også har jeg fått brev fra Lånekassen om at studielånet mitt nå er innfridd, det tror jeg må feires med et glass vin (eller hjemmelaget rabarbrasaft) i kveld.
Postet 27-05-22 kl 17:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no