Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 02-02-23 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
God morgen, nesten helg!
Postet 02-02-23 kl 08:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Embriksmamma sin avatar
Nesten helg ja, det er min trøst i dag
Skikkelig stressedag her.
Postet 02-02-23 kl 08:12 av Embriksmamma Embriksmamma er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var på styrketrening i dag for første gang på … ja, alltid og er skuffende lite støl i dag.
Postet 02-02-23 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

jeg føler at kroppen prøver bekjempe etter aller annet virus sånn litt i smug. Det siver dog igjennom med sånn "uggen" kropp, småvondt i hals og hode. Jeg håper det snart går over for nå har det vært sånn i en uke.
Postet 02-02-23 kl 09:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Heldigvis mindre stress dag enn i går. Jeg skal sitte rolig og skrive ting hele dagen. Og jeg har på meg en veldig deilig og varm strikkejakke som jeg tror at jeg skal kose meg i.
Postet 02-02-23 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Må snart stå opp og gjere meg klar til å dra på behandling. Lydane eg har observert gjennom natta gjer at eg mistenker snø, gler meg ikkje til å dra frå gardinene.
Postet 02-02-23 kl 09:39 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hjemmekontor, men har startet arbeidsdagen godt og har allerede fått gjort masse. Nå har jeg levert knerten til skoletaxien, og klarer ikke å slutte å glede meg over at dette er et tilbud han får. Det er jo helt fantastisk!

Jeg trente også styrke i går, og er akkurat passe støl. Og det var litt ekstra trivelig å trene med "kjentfolk" fra FP.
Postet 02-02-23 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Falsk alarm angåande snø!! Hurra! Har kome ein cm eller to, berre. Det kan eg leve med.
Postet 02-02-23 kl 10:06 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Står og ser på tyskgruppa mi, som har skriveøkt. Etter et par rolige uker nå helt på starten av andre halvår, får jeg inn tre rettebunker på to dager denne uka. Herlig.
Postet 02-02-23 kl 10:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har skulket trening så langt denne uka for henholdsvis: ytre forpliktelser, jobb på kveldstid og i går en etterlengtet vinkveld med gode venner. Sikkert ikke det beste utgangspunktet for trening i kveld, men nå er det ingen vei utenom. Har funnet fram noe cola light som ingen andre vil ha og har gjennomført presentasjon for ledermøte, så nå kan resten av dagen bare komme.
Postet 02-02-23 kl 10:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Nok en dag med venting og spenning i musikk-gaten, og forvirring om hvorvidt det var mor eller datter som skulle til gynekologen
Livet er ikke lett, lol.
Postet 02-02-23 kl 11:33 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no