Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-02-23 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
I går var jeg ikke støl, i dag smerter det å drikke kaffe. Har vi en styrketreningstråd? Jeg lurer på alt.

I dag er det nok hviledag.
Postet 03-02-23 kl 08:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. På vei til oslo og skal være der til torsdag. Kurs neste uke så i helga er det kun sosialisering. Gleder meg! Ikke vært der siden mai.
Postet 03-02-23 kl 08:43 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg våknet for tidlig i dag, men klarte ikke å sovne igjen. Så da var jeg tidlig avgårde, og trippet på nysnø til bussen.
Postet 03-02-23 kl 08:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen, det er fredag! Nå venter en helg og for så vidt også uke med heftige forberedelser til NM neste helg i Bergen, sirkushesten er tilbake i manesjen! Korps er best!

Formen er sånn passe, sover litt variabelt for tiden, men nå kommer dagslyset tilbake, det pleier å hjelpe.
Postet 03-02-23 kl 09:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Nyt stølheten litt da, Blondie. Det er et tydelig bevis for at du har trent! Det er mer enn det jeg gjør, foråsiresånn.

Men jeg har laget frokost til fire mennesker og gått tur med bikkja, og nå skal jeg rydde etter dem og sette på klesvask. :svosj:
Postet 03-02-23 kl 09:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie. Nyt den gode stølheten og vær stolt av deg selv.

Jeg har ett rolig formiddagsgjemmkontor før jeg skal svosje huset og så reise til hytten. Værmeldingen tilsier skrekkelige kjøreforhold og jeg er ganske fornøyd med å ha bestemt meg for buss.

Nå har jeg kaffe og stearinlys og fyr i ovnen og koser meg med roen.
Postet 03-02-23 kl 09:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blondie: Vi har ikke en egen styrketreningstråd, men vi har en "samtreningstråd i Oslo" hvor Gaia og jeg skryter fælt. Vi har nemlig begynt med en ny type trening som gir overraskende mye effekt på kort tid. Det kan være at det er noe å lære der allikevel. Eller kanskje ikke.

Jeg skal snart på kontoret, men må bare få levert knerten først. Jeg hentet og leverte unger med stor letthet i mange, mange år, men det begynner å bli lenge siden. Nå blir jeg helt satt ut av hvor bundet man blir av all logistikken.

Men jeg har fantastiske planer for helgen, så jeg skal bare komme meg gjennom denne arbeidsdagen.
Postet 03-02-23 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
En slags frifredag her, kun et par timers arbeid så kan jeg fokusere på husarbeid og meg selv. Vurderte formiddagstur på ski, men mannen vil visst være med så da blir det lysløype med han og datter i kveld i stedet. Kan være fint det også.

Blondie, jeg kan ha glede av en styrketreningstråd. Driver ikke og løfter vekter, men MÅ få bedre kjernemuskulatur og setter pris på en gjeng å heie på og med.
Postet 03-02-23 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Da bør vi nok lage en styrketreningstråd!
Postet 03-02-23 kl 10:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Da bør vi nok lage en styrketreningstråd!
Gjør gjerne det. Så kan Gaia og jeg komme inn å skryte av markløft-persene våre. Det er nemlig markløft i februar på den timen vi går.
Postet 03-02-23 kl 11:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg blir veldig gjerne med i en styrketreningstråd! Stakkars kroppen min trenger å få trent litt, og helst regelmessig. Men hodet orker ikke helt å sikre disiplinen som trengs.

Hviledag her i dag. Det trengs. Opplading til heiagjengoppdrag for mini både i ettermiddag og i morgen tidlig. UTENDØRS. Det blir nok stas for frossenpinnen. :P
Postet 03-02-23 kl 11:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hurra for korps, Addison! Mitt comeback lar vente litt på seg, men eg har eit lite speleoppdrag i morgon. Eg er skikkeleg nervøs, blir vel slik når ein er ute av gamet. Men eg skal øve med pianisten om ein time, det vil nok kjennast tryggare etter det.

Kan ellers melde om strålande sol over Sunnmøre, det lyset gjer godt.
Postet 03-02-23 kl 11:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så kjekt med spillende FPere! Og sterke FPere
Jeg heier på alle fra sidelinjen (holder meg til gamle favoritter som garn og fjell).
Jeg sjekket akkurat yr, og ble forbauset over at det er sol i dag, når det faktisk bøttet ned på vei til jobb hva gjør vel dette med min tillit til varslene for helgen?!
Postet 03-02-23 kl 12:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Jeg heier på styrketrening

Bør være litt flinkere selv og til å trene strukturert. Med mye reisevirksomhet får jeg ikke trent på mine faste SATS timer og det varierer hva jeg har tilgang til av utstyr.

I Houston denne uka. Snart ferdig med workshops, da setter jeg kursen til Austin for ledersamling. Den begynner heldigvis ikke før søndag kveld, så får fri i helgen
Postet 03-02-23 kl 18:09 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no