Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-11-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor resten av uka - herlig!
Postet 24-11-21 kl 08:40 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg starter dagen med migrenemedisin til frokost, jej! Kan bare gå oppover, trur eg.
Postet 24-11-21 kl 08:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på kontoret frem til lunsj i dag, før det er nevrolog og medisinering på sykehuset sammen med guttungen. Spent på hvor mye kaos det er på avdelingen i disse RS tider. Har med strikketøy og spår at de 3 vante timene fort både kan bli til 4 og 5 timer. Må nok innom en butikk å bunkre opp med litt å bite i også.
Postet 24-11-21 kl 08:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en dag full av møter. I morgen har jeg bare ett møte, men det gruer jeg meg så mye til at jeg har lyst til å kaste opp ... i dag. Jeg er veldig spent på hvordan jeg har det i morgen. Ja, ja. Etter morgendagens møte er det julebord.
Postet 24-11-21 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven.

Jeg har møter i dag og i morgen, krevende, men ikke for skumle.

Neste uke har jeg et stort arrangement som er kjempeskummelt. Jeg gleder meg veldig til det er over og jeg kan roe ned tempoet litt inn mot jul.
Postet 24-11-21 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heia Tjorven! Og pjusk til Blondie!

Jeg avslutter en ukes skriveinnspurt på hjemmekontoret. Det ene dokumentet er ferdig og klart til språkvask. Nynorsk da, sjø... En større faglig tekst skal sendes ut i verden om ei uke, men i morgen må jeg være fysisk på jobb og tidlig neste uke skal jeg til Oslo på møter. Så ja, her er det bare å henge i stroppen.
Postet 24-11-21 kl 09:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjorven, det er ille å grue seg så mye. Men det kommer til å gå bra. Eller så kommer det til å gå over.

Selv har jeg spasert 4 km på morgenkvisten for å hente firmabil fra service. Deilig å gå i gryningen.
Postet 24-11-21 kl 09:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er alene hjemme!!!!



(Sånn hvis noen lurte på hva jeg syns om det. )

Det er mye smitte i klassa til eldste nå. Vi holdt henne hjemme i går, men med nok en negativ test i dag så ble hun sendt avgårde. Det burde ikke være noe problem å holde meteren når bare en brøkdel av ungene er på skolen, i det minste. :silver lining:
Postet 24-11-21 kl 09:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det burde gå bra, Timar. I klassen til yngste var de 8 av 21 elever i går...

Her er det hjemmekontor/syke barn-dag. The fun just keeps on coming...
Postet 24-11-21 kl 09:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våken, men i senga. Kjennes ut som det trengs noen tabletter. Kirurgen som mente at "neida, trenger ikke sykemelding etter dette". Jeg har ikke noe på jobben å gjøre. Har ikke klart å åpne den bærbare hjemme engang.
Men jeg fikk altså.
Postet 24-11-21 kl 10:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På fjernkontor, strever med en SQL spørring på morgenkvisten.
Har syk mann og tenåring hjemme. Håper på at det er raskt forbigående. Tenåringen har tentamen i morgen.
Postet 24-11-21 kl 10:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Min tok tentamen hjemme forrige uke. Men da var han blitt ganske oppegående da, dog ikke skoleklar.
Postet 24-11-21 kl 10:50 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 24-11-21 kl 11:47 av star
Gammel
Blånn sin avatar
På kontoret. Fryser. Håper de snart får orden på varmen. Lengter etter dyna.
Postet 24-11-21 kl 11:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg ligger i sofaen og fryser. Med 2 sett ullsokker og ullpledd.
Postet 24-11-21 kl 13:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Anikka sin avatar
God bedring, star!
Hjemme idag, sykt barn og sykmeldingsdag på meg. Godt med en rusletur i regnet. Fikk brukt opp gammel granola som ingen ville spise i halvsunne muffins.
Postet 24-11-21 kl 15:41 av Anikka Anikka er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nå har jeg vært på kontoret to dager på rad og jamme meg jobber jeg sammen med en god del fine folk! Det er koselig å være her.

I morgen blir det dog hjemmekontor av praktiske årsaker, men fredag stiller jeg her igjen. Da blir det kake også.
Postet 24-11-21 kl 16:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takk. Har ikke feber. Sjekka i tilfelle det evt er begynnelse på en infeksjon. Men når jeg 38 så er jeg nok skikkelig syk. Vanlig temp er like over 36.
Postet 24-11-21 kl 17:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Lei og er glad jeg skal ha fri hele romjulen. Orker ikke flere sinte og sure mailer fra kunder. Det er ikke min skyld at vi har produksjonsproblemer. Hjelper lite at det bare sies jeg ikke må ta det personlig når jeg må fronte alle kundene.
Postet 24-11-21 kl 19:37 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no