Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 05-06-20 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
Mornings! Snart helg i høstlig vær, kjedelig.
Postet 05-06-20 kl 09:04 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her våknet jeg opp til nydelig vær, og sånn skal det visst bli hele helgen.

På plass på kontoret, skal på et møte litt senere og vurderer hjemmekontor etter det.
Postet 05-06-20 kl 09:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Har vært på kontoret en time allerede. Bare meg her nå, en kollega er her men skulle til tannlegen. Neste uke skal det visst komme noen til her. Regnværshelg i vente her også, men det får vi vel tåle, så fantastisk sommevær vi hadde i pinsen.
Postet 05-06-20 kl 09:45 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn fra hjemmekontoret. Sensurmøte straks. Gleder meg til eksamensperioden er over! Ellers er jeg stiv og støl "overalt" etter å ha blitt En som jobber i hagen TM. Planen for helga er enda mer av det, spent på om knærne holder...
Postet 05-06-20 kl 09:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Et eller annet har skjedd langt inne i skulderen min og det gjør noe så inn i granskauen vondt. Jeg har nesten ikke sovet i natt og er sliten allerede. Nå skal jeg ha et viktig møte kl 10, men etter det skal jeg dope meg ned og sove. Og så håper jeg smertene forsvinner like plutselig som de kom.
Postet 05-06-20 kl 10:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er problemer med å logge seg på systemene, heldigvis er ikke nettet nede på hjemmekontoret.
Postet 05-06-20 kl 10:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Her ble første møte utsatt, så jeg har hatt litt rolig start på dagen. Snart klar for mer eller mindre sammenhengende møter frem til fire. Eller, "klar". I dag er det for øvrig 11 år siden jeg dro på fredagspils selv om jeg burde lest til eksamen, og møtte mannen i mitt liv. (eksamen gikk også veldig bra). Blir litt feiring i kveld!
Postet 05-06-20 kl 10:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har gjort ferdig årets tredje siste rettebunke, og holder på å registrere resultatene. Så er det bare å svosje videre med nest siste bunke.
Postet 05-06-20 kl 11:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er så vanskelig å stå opp for tiden. Men nå dingler jeg på jobb.
Postet 05-06-20 kl 11:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Litt mer inspirert i dag, publiserer ledige stillinger på hjemmesiden og bestiller kurs til ansatte. Deilig med konkrete oppgaver som hodet fungerer til.
Postet 05-06-20 kl 11:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Travel formiddag på kontoret!

Snart lunsj og så røntgen av foten.

Jeg ser frem til helg nå.
Postet 05-06-20 kl 12:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hm. Jeg gjorde en tøye-og-bøye-økt på Sats sin onlineløsning. Når jeg ble varm i kroppen kjentes skulderen/nakken veldig mye bedre og nesten som helt normalt. Så går det en halvtime etter trening og så er jeg like stiv igjen. Dette er plagsomt altså.
Postet 05-06-20 kl 13:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hatt deilig lunsj og er mett og trøtt. Ut med jobb i kveld på Moi sin nye restaurant. Vi skal feire tidenes aller beste resultat for mars (beste måned noensinne). Det er i grunnen rart når andre gikk konkurs i mars.
Postet 05-06-20 kl 13:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tjorven, jeg synes du skal danse salsation med meg. Da er det mye kjerne, fleksibilitet og oh-la-la.
Postet 05-06-20 kl 14:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no