Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 13-08-22 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her er straks mann og eldste på vei til Volda med flyttelasset hans. Jeg er både spent og litt bekymret. Heldigvis skal han bo med besteforeldrene. Han er også spent, tror jeg.
Postet 13-08-22 kl 10:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg prøver å motivere meg til å få på treningsklærne og komme meg på trening. Fullt program i dag, så må være på plass om maks 30 minutter hvis jeg skal rekke det.
Postet 13-08-22 kl 10:45 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tåkeskyene ligger så lavt at jeg føler jeg har rusk i øynene. I tilfelle sol dersom skyene letter, så har jeg fått sengetøy på vask, og deig til horn står på heving.
Postet 13-08-22 kl 10:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Snart klar for å kjøre flyttelass del to. Sola dukker vist ikkje opp i dag heller, så då kan eg like godt bli ferdig med det.
Postet 13-08-22 kl 11:16 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Migrenenatt og -morgen. Det er så frustrerende at jeg ikke egentlig har ord.

Fint med helg etter to jobbdager, været tilsier hagesysler.
Postet 13-08-22 kl 12:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært innom Biltema, Obs og IKEA. Og sjekka luft i ene dekket. Tror det lekker nemlig. Må sjekke trykket igjen i morgen.
Postet 13-08-22 kl 14:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tåkeskyene ga etter tilslutt, og det ble en nydelig dag! Spiser lørdagspizzaen min på terrassen med shorts og t-skjorte. Halleluja!
Postet 13-08-22 kl 20:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei: Så godt været ble bra!

Nydelig dag her i sør, rundt 30 og det ble bading.
Postet 13-08-22 kl 21:37 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no