Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 14-08-22 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til London på en liten bonusferie. Bare mannen og jeg. Ungene skulle egentlig vært med, men snuppa har bare id-kort og ikke pass. Heldigvis var det klart før vi bestilte.

Knerten reiser til bestemor og snuppa gleder seg veldig til noen dager hjemme alene.

Utover konserten tirsdag kveld har vi få planer. Vi skal helt sikkert spise godt og vandre gatelangs i timesvis. Dette blir bra.
Postet 14-08-22 kl 09:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God tur, Tjorven!

Jeg får ikke sove fordi jeg er for sliten (!) og nå ergrer jeg meg over alt jeg går glipp av. Håper er å orke en tur ut i sola med kjæresten i dag.
Postet 14-08-22 kl 09:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
London . Kos dere!
Får ikke sove jeg heller. Knallblå himmel her (det vil si; jeg har skimtet skyer i horisonten..). Lurer på hvordan jeg skal makse denne finværsdagen. Tror det må bli en liten fjelltur, og så slaraffenliv etterpå, før jeg har avtalt å møte en venninne i kveld. At det er mandag i morgen, fortrenges hardt, later som det fortsatt er ferie. Skoleeleven skulle visst bruke hele søndagen på å finne ut hva hun skal ha på seg på skolen i morgen. Jeg tviler ikke et sekund på at hun klarer å bruke hele dagen på det...(15 år og skal begynne i 10..)
Postet 14-08-22 kl 09:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
God tur, Tjorven!

Her blir det nok mer bading. Vi er heldige som kan spasere bort til lokal strand og svaberg på et par minutter.

Streik i morgen på min arbeidsplass, hele produksjonen stanses. Spent på hvordan det påvirker oss på kontoret.
Postet 14-08-22 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God tur, Tjorven!

Jeg kjørte ungen til skolestart i går, og dro fra 15 grader og tåke til 29 grader og sol. I dag skal jeg lempe flyttelasset ut av bilen og kjøre tilbake til gråværet. Jeg blir helt på griner’n når jeg tenker på den sommeren vi har hatt.
Postet 14-08-22 kl 10:55 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God tur, Tjorven.

Siste feriedag for unga. Lurer på om jeg skal bake kanelboller. Hvis vi har det vi trenger.
Postet 14-08-22 kl 11:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg skal på jobb i morgen etter fire uker ferie. Blir hardt å stå opp. Ungene starter på skolen på torsdag.
Postet 14-08-22 kl 12:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Her starter også skolene torsdag. Innmari varmt i solen på terrassen nå. Straks bading tror jeg.
Postet 14-08-22 kl 12:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Live inne fra 600 meters høyde. Omtrent skyfri himmel og 20 grader her oppe. Podcast som selskap og alldeles helt herlig!!
Postet 14-08-22 kl 12:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Mellomste har deltatt i rubiks-konkurranse i dag, så bytur i sol. Skal tilbake og spise afrikansk middag litt senere. Sommeren kom siste feriedagen, ja. Sitter på terrassen som ble bygget i april, den har jeg ennå ikke fått oljet, pga aldri oppholdsvær.. får vel kaste meg rundt og fikse det i morgen kanskje.
Postet 14-08-22 kl 14:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Min sønn er også Rubiks-kube-frelst!
Du slipper olje terrassen i morgen, det kommer regn og torden, da.
Postet 14-08-22 kl 15:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Oh. Jeg har også en sønn som løser rubics kube helt absurd fort. Jeg er ikke i nærheten selv om jeg har evigheter av tid.
Postet 14-08-22 kl 21:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Å, det er Bergen spillfestival?! Så heldige de var med været.
Postet 14-08-22 kl 22:04 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no