Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-12-21 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Da var det hjemmekontor igjen, da.
Postet 03-12-21 kl 09:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg prøver på for meg en ny såpe til å vaske ull i samt godteri i kalenderen min i dag.

Iskaldt ute og jeg er på hjemmekontor, tror jeg skal stille meg først i køen om de trenger flere til å være hjemme mer for å gjøre plass til de som MÅ være på kontoret.
Postet 03-12-21 kl 09:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hjemmekontor med fyr på peisen, det finnes værre fredagsmorgener.
Postet 03-12-21 kl 09:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Har bevilget met fri I dag. Måtte jobbe sent I går for å få det til, men angrer ikke nå. Sofa og kaffe først, så utvider jeg til sofa, kaffe og bok etter hvert. Har ikke tenkt å bruke hele fridagen til å gjøre husarbeid iallefall.
Postet 03-12-21 kl 09:22 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Her er det også hjemmekontor. Jeg skal bare jobbe i ca to timer før jeg kommer meg av gårde på hyttetur, så da var det ikke så mye vits i å mase seg inn på kontoret. Jeg har julete, stjerne i vinduet og stearinlys. Masse ulltøy i god og varm stue og føler meg veldig avslappet.
Postet 03-12-21 kl 09:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lurer på om jeg skal ringe legen igjen. Såret ser bedre ut, men smertene er der hvis jeg ikke tar smertestillende. I tillegg mer smerter litt lenger ned.
Postet 03-12-21 kl 09:40 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har hjemmekontor og fyringsvakt. I dag var det bare 18 grader inne. Så i dag fyrer jeg sånn at når alle kommer hjem og det er helg er det allerede deilig varmt i huset. Jeg har teams-møter så å si hele dagen, så det var liten vits i å gå på kontoret for å sitte bak lukket dør hele dagen.
Postet 03-12-21 kl 09:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Eksamen, 4 minutt til start. Gruer meg....roer nervene med dagens adventsdikt:

Arnes julekalender 3
Det blir jul i år og mamma
Mengden med kakemenn er stor
Oppskrifta er nesten den samma
Som då du var blant oss på jord.
Du gav oss mykje på vegen mamma
Av verdiar og tradisjonar
Du gav oss ei trygg og god ramma
Og kakemenn så det monar.
Du tente våre juleflamma
Som me har teke med på vår veg.
Me har laga nokre kake-englar mamma
Dei er sjølvsagt til deg.
Ha ein god 3 desember i minnet til dei du saknar.
Arne JuleTorget
Postet 03-12-21 kl 09:54 av amo amo er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Fredag. Det var velkomment.


Litt rart å tenke på at jeg sannsynligvis skal sitte på hjemmekontor ut året. Det er til å leve med, for jeg tror virkelig at dette er forbigående. (Eller er jeg bare håpløst naiv nå?)
Postet 03-12-21 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til, Amo!
Postet 03-12-21 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her også. Vi fikk nettopp beskjed om at det var greit å ta hjemmekontor frem til jul for de som ønsker det. Og det tror jeg at jeg ønsker.

Snart helg, skal på grøtfest nå rundt lunchtider. Har planer om å bake litt i helga, og så skal jeg på et lokalt julemarked i morgen.
Postet 03-12-21 kl 10:05 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Amo!
Postet 03-12-21 kl 10:06 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Så koselig dikt i dag også, amo! Lykke til med eksamen!

Hjemmekontor og kort vei etter jobb til å stupe inn i juleforberedelser høres ikke så dumt ut.
Postet 03-12-21 kl 10:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kontorkontor, har nyansatt på dag 3 i teamet mitt, vi gjennomfører dagens f2f-planer. Fra mandag er det påan igjen. Jeg håper virkelig du har rett Tjorven!

Jeg har dog fått innvilget å være på kontoret hvis det er bedre for min mentale helse, noe jeg antagelig kommer til å benytte meg av, men den andre delen av å jobbe på kontoret er jo alle andre, som nå skal ha hjemmekontor. Jaja, det går vel over..
Postet 03-12-21 kl 10:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal ta meg fri denne helga! No reiser eg til dræmmen, så til kjæresten og skal vere der i helga. Ikkje ein einaste tekst skal rettast. Eg skal sitte framfor ovnen og sjå inn i flammene, shoppe litt gaver med bonustuppa og berre kose meg. Juhu.
Postet 03-12-21 kl 10:58 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg hadde ikke overlevd koronatilværelsen om det ikke var fordi jeg nok er håpløst naiv, og klarer å forholde meg til restriksjoner i to uker ad gangen.

Det var kanskje et slikt tilfelle som gjorde at jeg skrøt av hjemmekontor og fyr i peisen. Grunnet sykdom måtte jeg hive meg i bilen og komme på jobb. Jaja. Blir godt med helg da.
Postet 03-12-21 kl 11:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hjemmekontor her også, men vi får heldigvis lov å komme på kontoret så lenge det er mindre enn 50% der, så jeg kommer til å ta en dag eller to i uka på vift tenker jeg. Passer fint at månedskortet mitt gikk ut i går da!
Postet 03-12-21 kl 11:51 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fjernkontor her i dag.
Startet dagen med en liten fjelltur i 17 blå, og timet det passe greit slik at jeg fikk soloppgangen da jeg kom opp på toppen. Fin-fin start på dagen.

Postet 03-12-21 kl 12:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Oppdatert 03-12-21 kl 12:35 av Mex
Gammel
Martis sin avatar
Startet dagen med kontorkontor, men er på hjemmekontoret nå siden ungdommen ble ferdig tidlig på utplasseringen i dag. Digg med fredag, selv om det blir en jobbehelg.
Postet 03-12-21 kl 14:28 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Artig slutt på uka her; vi har hatt besøk av en tysk-meksikansk rapper som har hatt workshop med spansk 2- og tysk 2-elevene våre, og i dag avslutta hun med konsert. Kjempekult!
Postet 03-12-21 kl 15:44 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no