Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 01-12-20 kl 08:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Mornings! To kopper kaffe er inntatt, må lese et par tekster før første møte om 25 minutter, så herfra og inn blir det bare svosj.
Postet 01-12-20 kl 09:06 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Dagens første kopp te er drukket og den første arbeidsøkten unnagjort. Nå er det en tid for en løpetur, før jeg jobber videre...
Postet 01-12-20 kl 09:10 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
En unge står ute på trappa og synger og snakker med seg selv, og venter på taxi, en unge ligger inne i senga og gråter og vil ikke på skolen.

Er det ikke juleferie snart?!
Postet 01-12-20 kl 09:20 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Serafin. Sender styrke!

Snart ferdig med to kopper kaffe her også, sov nesten ikke i natt, så det trengs! Senere i dag venter legetime og så smittevernvakt i svømmehallen i 3 timer. yay.
Postet 01-12-20 kl 09:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Jeg har fått sendt ut den digitale kalenderen på jobb, håper at den blir tatt godt i mot, det er vanskelig å være alene om det når det skal ut til 400 mennesker og det skal holdes på passe lavt nivå.
Postet 01-12-20 kl 09:37 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg er så sliten og lei av denne kampen hver morgen.

Vi er fortsatt ikke ut døra, hun har fått 5 minutter alene nå, før jeg går igang med motivasjon igjen. Trenger litt pustepause innimellom begge to, haha.
Postet 01-12-20 kl 09:38 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Serafin. Det høres beintøft ut.

Og Frøy. Så flink du er. Jeg håper at du blir satt pris på.

Jeg har åpnet den første luken i tekalenderen min og koser med nydelig te. Og prøver hardt å lete etter jobbmotivasjonen min. Jeg har nettopp bestemt meg for å avspasere på fredag. Og da må jeg i hvert fall jobbe på nå.
Postet 01-12-20 kl 09:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har spist lakris på morgenkvisten. Årets julekalender gir meg lakris hver dag.

I dag er begge ungene full dag på skolen, og det blir bra. De vil det veldig gjerne selv også. Særlig 10.-klassingen synes hun mister mye slik de holder på nå. Det er liksom verken fugl eller fisk.
Postet 01-12-20 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har stengt av desemberidyllen en stund, skal nyte alle hyggelige oppdateringer i neste uke. Nå har jeg det altfor travelt med å spa unna de mest nødvendige oppgavene. Jeg fikk hyggelig telefon fra vesla i morges da, vi to er de som er mest opptatt av adventstida. Hennes luke til meg var i dag en koselig morgenprat.
Postet 01-12-20 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har kommet meg på jobb. Foreløpig ingen smittesporing... Det er vel et spørsmål om tid. Nå regner jeg på årsverk og stillingsstørrelser i AKS/skole ved kombinerte årsverk. Kjempegøy! Tror jeg må sette på noe julemusikk på iPad. Det var lurt!

Jeg er forresten kalendernissen på jobb. En liten hilsen i hylla til de som er «trukket» hver dag (en sjokoladenisse og en liten polkagrisstang).
Postet 01-12-20 kl 10:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontordag 3798 eller no sånt. Tror det må bli en kontordag i løpet av uken!
God kaffe og julemusikkplayliste, så det er ikke helt svart.
Postet 01-12-20 kl 10:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så flink du er Frøy!
Postet 01-12-20 kl 10:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det kommer jo inn bidrag i dagens luke i kalenderen også jo.

Jeg har satt i gang juleverksted, hvor de skal lage julepynt av det de har rundt seg, så nå har det kommet inn dekorerte snusbokser og pynta kakebokser.

Jeg har vært litt spent på dette må jeg innrømme.
Postet 01-12-20 kl 10:49 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Så gøy Frøy! Og det hørtes ut som en koselig luke Blondie!

Jeg sitter på hjemmekontoret og aner ikke hvor arbeidsgleden og tiltakslysten har blitt av. Ei heller konsentrasjonen. Jeg tror at jeg snart må legge inn et besøk på kontorkontoret og sjekke om det er der alt har gjemt seg.
Postet 01-12-20 kl 11:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har akkurat oppdaget at deadline for en stor jobb jeg trodde jeg måtte gjøre denne uka, og som jeg aldeles ikke hadde tid til pga. 1000 andre ting, faktisk er blitt utsatt til januar. O salig fryd! O lykke! Uka er nesten reddet!
Postet 01-12-20 kl 11:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Så gøy med kalenderen din Frøy!

Jeg er på hjemmekontor men må forflytte meg, littegrann motvillig i dag, til kontorkontor.
Postet 01-12-20 kl 11:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hun ble med i retur, måtte bare gi oss rundt 10.15. Da hadde vi stått lenge på parkeringsplassen, og lenge inne på skolen. Da vi kom inn var det ikke en sjel klar til å ta over, så jeg måtte sitte der med henne.

Lærer mener jeg burde kjørt fra henne, selv om hun løp og holdt seg fast i bilen...
Postet 01-12-20 kl 12:52 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Serafin og datteren spesielt. Og litt mer generelt til alle som trenger det.

Har hatt to gode samarbeidsøkter med kollegaer i dag. Vi jobber, skriver og planlegger. Det er en slags lettelse å vite at det ikke bare er jeg som trenger kniven på strupen for å levere.
Postet 01-12-20 kl 13:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hun har fått igjen ipaden nå, og jeg får kaffebesøk av venninne. Og kjæresten har fått brev om at dagpenger er stoppet, så håper det kommer et brev til straks om at AAP er gjennopptatt, det gjør fremtiden litt enklere. Er liksom ikke all verden å leve på 4000,- i mnd som han har gjort siden juli...
Postet 01-12-20 kl 13:22 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg sov over vekking i dag så da ble det litt kluss i planene.
Postet 01-12-20 kl 14:18 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no