Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 22-10-21 kl 08:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
I dag ble det hjemmekontor, kjenner jeg brygger på noe som kan bli en skikkelig forkjølelse. Har blitt utstyrt med skjermer, laptop og tilbehør, men databrillene mine ligger såklart igjen på kontoret...
Postet 22-10-21 kl 09:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er sånn bittelitt pjusk i kroppen. Har snytt meg en gang på morgenkvisten og kjenner at kroppen ikke er helt tipp topp. Jeg hadde allerede bestemt at det skulle være hjemmekontor i dag, og det passet virkelig godt. Selv om jeg på ingen måte er så syk at jeg i et normalår hadde holdt meg hjemme.

Jeg gleder meg over at det er helg. Det har vært en god arbeidsuke. Jeg har fått gjort mye, også av ting jeg har gruet meg litt til. Og ikke minst ... jeg har vært veldig mye sosial på kveldstid. Som den ekstroverten jeg er, så kjenner jeg at denne uka har fyllt opp energilagrene.
Postet 22-10-21 kl 09:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Etter tre dager på kontorkontor denne uken var det deilig å lande på hjemmekontoret. Jeg får utrettet andre ting på kontoret enn hjemme, men kontoret kan også til tider føles bortkastet, selv om jeg vet at det er viktig det som løses der også.
Det hjelper jo heller ikke på at jeg ved en kontorkontor dag tar bussen 0610 og ikke er hjemme igjen før 1640, mens hjemme så stempler jeg inn mellom 07 og 0730 og ut igjen 1430 eller 15. De timene jeg "mister" kjenner jeg at egentlig er ganske verdifulle.
Postet 22-10-21 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemmekontor her også. Jeg og lillebror er syke og tok covidtest i går, den var heldigvis negativ, men formen er enda ikke på topp for noen av oss.
Jaja, jeg har bursdag i dag, så får se om vi finner på en enkel feiring.
Postet 22-10-21 kl 09:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Melder meg inn i klubben for de som er hjemme med forkjølelsesymptomer. Og kjenner på at hjemmekontoret, som var så trykkende når det var daglig, er ganske deilig på en litt trett fredag.

Mye å gjøre, men jeg tror at jeg skal klare å holde et jevnt godt tempo og få en del unna.
Postet 22-10-21 kl 09:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Polarjenta!


Jeg er veldig enig med deg, Blå. Å bli tvunget til å sitte på hjemmekontor hver dag var helt grusomt. At jeg i dag kan ta en dag hvor jeg gjør konsentrasjonsarbeid er kjempefint. Særlig etter 3,5 dag på kontoret hvor alle avklaringer ble gjort ansikt til ansikt. Jeg har tro på at jeg kommer til å fortsette med dette - altså å ta noen dager i uka hjemme. Jeg håper inderlig at arbeidsgiver fortsetter å synes at det er greit.
Postet 22-10-21 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med dagen, polarjenta!
Av og til misunner eg dere som kan ha hjemmekontor innimellom. Men men. Godt det er helg!
Postet 22-10-21 kl 10:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Polarjenta.

Jeg er på kontoret og jeg fryser.
Hadde håpet på ungefri noen dager, men det skjer visst ikke.
Skravletime i dag. 2 mnd siden sist. Maken til folk som ikke tar ferie når alle andre vanligvis har ferie.
Postet 22-10-21 kl 10:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Polarjenta! Håper du kan feire litt selv om dere er syke.

God bedring til alle andre syke.

Ungene har skolefri; regner med de sover. Jeg er på jobb, som vanlig. Kaldt her.
Postet 22-10-21 kl 10:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hurra for Polarjenta!

Jeg forsøker å lande etter ei uke som ble temmelig hektisk, men har tross alt fått gjort et solid stykke arbeid og samlet mange løse tråder. Har gjenvunnet en vag følelse av kontroll på tilværelsen.
Postet 22-10-21 kl 11:57 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har klemt inn en avspaseringsdag, så mitt snitt siden kalenderen var nesten tom og ting kunne flyttes. Så langt har det vært mer stress enn deilig, men nå har jeg fått unna influensavaksinering og handling, så da blir det rolige timer før minsten skal hentes. Vi skal visst bake halloweencupcakes, viktig å starte tidlig.
Postet 22-10-21 kl 12:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag lurer jeg på hvor lenge lokalavisa skal være helgul etter gårsdagens sjokkamp. De har definitivt ikke landa enda.
Postet 22-10-21 kl 13:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Snart klar for hyttehelg med søster og to svigerinner. Vin innkjøpt og meny planlagt. Været fra helvete så det blir bra!
Postet 22-10-21 kl 14:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da er det bestemt at mannen min og jeg skal på kino i dag. Det skjer ikke så ofte. Vi er jammen veldig gode på å bruke penger nå som det ikke er pandemi lenger.
Postet 22-10-21 kl 15:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Helg!

Vi skal også på kino i dag, Tjorven. Verdens verste menneske. Hva skal dere se?
Postet 22-10-21 kl 17:54 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no