Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 14-12-19 kl 06:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
Opp og hopp Tidlig oppe - sovnet som en stein tidlig i går kveld, så har ihvertfall sovet nok...Trengte det. Kraftig forkjølelse og sykt mye jobb er en dårlig kombo.
Postet 14-12-19 kl 08:16 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen! Skulker den vanlige lørdagsmorgen-treningen og ser på at rundtstykkedeigen hever istedet Satser på en lang gåtur når det lysner ute

Julekonsert i Nidarosdomen i kveld blir kjekt!
Postet 14-12-19 kl 08:50 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sovet i etapper i natt. Nå venter 2 t spinningmaraton, blir gøy og slitsomt.
Senere idag venter hygge med venner.
Imorgen skal jeg ligge på sofaen.
Postet 14-12-19 kl 09:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Salma, er det guttekoret som synger? Hørte på dem for en drøy uke siden, det var fantastisk. Det var spesielt en liten lyshårede gutt som sang helt magisk (og jeg skjønner at alle ikke er med hver gang).
Postet 14-12-19 kl 09:05 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde håpet å ta igjen litt søvn, men neida. Lest mange sider i boka mi og har planer om å komme meg ut døra før 10.
Postet 14-12-19 kl 09:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Storesøster har venninne på overnatting og de sover fortsatt. Planen er en togtur og besøke julebyen.
Postet 14-12-19 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kom meg på trening før kjøpesenteret åpnet. Det er viktig når det er desember og treningssenteret ligger inne i kjøpesenteret. Litt mer rift om parkeringsplassene enn til vanlig.

I dag skal jeg bake rundstykker og lage Sarah Bernard, og strikke ferdig den siste julegaven.
Postet 14-12-19 kl 10:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har vært oppe siden seks (fordi barn), og har bakt aniskringler, boller og så skal jeg og minste visst nok bake flere pepperkaker snart. Vi er nesten tomme, nemlig. Seinere er det pianokonsert for eldste, det blir koselig.

Sarah Bernard skal jeg også lage, men det får bli litt seinere. Litt mettet på baking nå.
Postet 14-12-19 kl 10:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg la meg alt for sent igår og kun min egen feil. Men var så utrolig godt med fri og helg. Idag er det årlige julebakeverksted med min søster. Kidsa er ikke så veldig interessert og vil heller i slalåmbakken. Biscotti, risboller, mandelflarn og dumlesnitter skal produseres. Røkelse tent, fyr i ovnen og julemusikken på. Ellers så er det litt grubling for jeg er videre i en intervjuprosess. Nesten så jeg håper jeg ikke blir førstevalget for da slipper jeg valget.
Postet 14-12-19 kl 10:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er årets to villeste arbeidsdager akkurat overstått. Det er et under at vi overlever hvert år! Ofte går lørdagen med i dragsuget også, men ikke i år.
Postet 14-12-19 kl 10:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har blitt forkjøla, men berre på høgre side i nasa. Betyr det at eg kan kyssast på venstre side av munnen? Hmmm. Så baker eg nennes, det er fast kvar jul, men i staden for kveite mjøl har eg fin og grov spelt i, og dei blir så gode!
Og så må eg vurdere dei foreløpig tre siste tekstane fra klassen min.
Postet 14-12-19 kl 11:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Våknet tidlig, men rolig start på dagen. Nå skal minsten straks på loddsalg og mannen insisterer på at jeg må være med å handle gaver til hans familie. Vil ikke, gidder ikke. Er forkjøla og i passe dårlig form.
Postet 14-12-19 kl 11:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Pelen - ja, det er Nidarosdomens Guttekor. Det pleier å være utrolig stemningsfullt!


Nybakte rundstykker (Nennes oppskrift) er prøvesmakt, så nå er det bare å finne frem tursko og komme seg ut på tur mens sola er fremme
Postet 14-12-19 kl 12:10 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Julebord i går, laging av marmelade i dag. Det er kontrastfylt, dette livet.
Postet 14-12-19 kl 13:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Pysj, kaffe, sofa og Liverpoolkamp. Julebord i kveld, så det blir nok sofa i morgen også.

Jeg tar hele julen med knusende ro. Ingen vasking, ingen avslutninger, ingen spes matlaging og nesten ingen baking. Har kjøpt pepperkakedeig som jentene skal bake i kveld, og pepperkakerestene blir til bunn i ostekake 2. juledag. Vi drar til Liverpool 27.12 og blir en uke, så ingen vits å ha for mye mat og bakverk som ikke står seg.

Så her gjenstår vel kjøp av juletre, kjøp av noen gaver, pynting, pliktbesøk og baking av Nennes rundstykker.
Postet 14-12-19 kl 13:40 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her er mannen på guttas julebord, og begge kidsa er på bytur med venner, så jeg er helt alene. Det er veldig rart.

Trening eller sofa, se, det er spørsmålet.
Postet 14-12-19 kl 13:58 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det ble jobbing. Og juleribbe i sous vide til i morgen. Jaja, neinei. Rødvin har jeg i det minste fortjent.
Postet 14-12-19 kl 16:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på Hageland og kjøpt julestjerne til å henge i vinduet. Det ble så fint! Sendt siste gave og julekort og gjort ferdig gavene. Mangler kun en, et gavekort. Rakk også innom Kirkens Bymisjon sitt julemarked.
Postet 14-12-19 kl 16:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no