Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 21-10-20 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Nok en dag med heldagsmøte. Etterfulgt av møte med sjefen for det hele som kommer til å generere masse arbeid. Jeg har allerede avtalt med sjefen at jeg skal gå utbetalt overtid fremfor å bare få avspasering, så jeg kommer til å bli rik, så mye som jeg har jobba i det siste. (Greit nok etter en helg med konfirmasjon.)

Aller først - mer kaffe.
Postet 21-10-20 kl 08:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kan dra på kontoret igjen i dag, veldig fornøyd med det. Litt lettere å nå frem til de unge håpefulle med fysisk tilstedeværelse

Jeg våknet tidlig og siden det bare er meg her, så er det rolig. Kaffe, peis og kok er en grei høststart på dagen.
Postet 21-10-20 kl 08:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Straks alle ut av huset, hektisk dag venter, men det er helt greit.
Ser frem mot helg.
Postet 21-10-20 kl 09:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Dagene og ukene bare raser av gårde! Jeg er fortsatt i september egentlig og ikke klar for at det straks er november Kaffe og dagens todo liste, here I come!
Postet 21-10-20 kl 09:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Syklet på høstløv i dag - det var litt fint, det også.

Ny dag, og nye muligheter. Først purre på reklamasjon på de fordømrade eskene som det tok så lang tid å få inn. Så har de klart å feilprodusere de så vi ikke kan bruke de. Nå svarer de ikke på mail - igjen! Gjett om jeg skal på jakt etter en ny eskeleverandør i vinter!
Postet 21-10-20 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hjemme forkjøla. Passet jo fint siden vi har konf på lørdag. Blæh...
Postet 21-10-20 kl 09:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Huska på finne fram kosten/ børsten til bilen når jeg kom fra jobb i går. Savnet den da jeg skulle hjem i går for å si det sånn.
Mangler motivasjon for jobben og ønsker nesten at jeg blir forkjøla og må være hjemme.
Postet 21-10-20 kl 09:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skal til tannlegen i dag, og på møte i kveld. Gleder meg allerede til helgen...
Postet 21-10-20 kl 09:49 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
I telefonkø for å bestille test. Det er nok ikke korona, men greit å sjekke før konfirmasjon i helgen. Blir irritert av meldingen jeg får på telefonen - "Minner om at du kan bestille test på kommunens hjemmesider". Nei, jeg kan ikke det, jeg får feilmelding når jeg prøver. Startet som nr. 55 i køen og er nå nummer 15. Så det går heldigvis ganske radig.
Postet 21-10-20 kl 09:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Masse å gjøre i dag, men har brukt en litt tidlig lunch til å gå en tur. Må komme meg i bedre form, kan ikke huske sist jeg var i så dårlig form. Nå er det nok.

Jeg har visst bursdagsbarn i morgen, dvs. 2 stykker, men de er jo ikke barn lenger da. Siden han ene bor hjemme, så må jeg lage en sjokoladekake i kveld tenker jeg. Hun som bor på hybel får en gavepakke fra Morgenlevering.
Postet 21-10-20 kl 11:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Oppdatert 21-10-20 kl 12:17 av Sissel
Gammel
Frøy sin avatar
Er ikke kommet meg på hjemmekontoret før nå, måtte kaste inn håndkle med skallebank i dag tidlig og valgte å bli i sengen. Men er nå på stigende form og forsøker å få litt unna.
Postet 21-10-20 kl 12:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tannlegebesøk unnagjort - det bittelille hullet er fortsatt bittelite, og melketennene sitter fortsatt godt fast. På tide å jobbe litt igjen, da.
Postet 21-10-20 kl 12:58 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Pinne i nese og hals gjennomført. Nå hører jeg på spørretimen i bystyret hvor utdanningsbyråden for kjørt seg. Om det var urolig under forrige direktør, er det urolig nå også.
Postet 21-10-20 kl 16:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no