Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 08-07-20 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Jeg fniser fortsatt av Tink, og synes ungene hennes er supersporty!

Jeg er på kontoret i dag, og ungene er invitert bort på ulike ting, så jeg tror de skal få en fin dag.
1,5 uke til ferie.
Postet 08-07-20 kl 09:12 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har ledd godt av Tink hjemme hos oss også. Ungene mine forsikrer meg om at de IKKE hadde reagert på samme måte.

Jeg er i gang på hjemmekontoret og har allerede fått unna en del e-poster. Nå er det bare et par notater som må sluttføres og så har jeg egentlig gjort det meste av det som skal være ferdig før ferien. Jeg pleier å ta tidlig ferie, og da blir det veldig stress med å få alt klart, men jeg ser at det har sine fordeler med å starte seint. På den annen side; nå kommer jeg til å måtte være fullt operativ fra dag 1 etter ferien. Tidligere år har jeg jo fått litt tid til å summe meg først.
Postet 08-07-20 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nest siste arbeidsdag på meg. I dag skal jeg rapportere for juni, søke på en intern stilling og rydde i e-post. Her skal ikke noe ligge igjen til over ferien.
Postet 08-07-20 kl 09:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, for å ta imot nytt kjøleskap. Det skulle komme mellom 8 og 17, og var på plass 8.15 - det føles som om jeg har fått noen ekstra fritimer bare fordi jeg ikke trenger å sitte her og vente. Siden det er rolig på jobben også, planlegger jeg rett og slett å gå meg en tur i finværet.
Postet 08-07-20 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Haha, takk, det hjelper å kunne glede noen andre med egne feiltrinn. Jeg har scannet andre ungdommer i familie og FP, og konkludert som Tjorven. Akkurat nå tror jeg det plager mannen min og meg, mer enn ungene.

Et av barna hadde spurt storebror hvilken klasse han skal begynne i. Han svarte som sant er: 1. klasse. Jeg må tilstå at jeg er svak for den gutten altså. I dag får han/vi vite om han kommer inn på førsteønske på vgs.
Postet 08-07-20 kl 09:35 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Venter på rørlegger. Skal hovedkranen inn til huset som drypper så kommunen må komme de også for å stenge av vannet. Grått, kaldt og tåke. Skal jobbe en uke til og det er helt OK når jeg ser på meldingene.
Postet 08-07-20 kl 09:47 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor med litt for lite arbeidslyst. Har stort sett kontroll på arbeidsoppgavene før ferien så det gjør jo sitt til at effektiviteten er dalene.
Postet 08-07-20 kl 10:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg og sjuåringen er aleine hjemme noen dager, og i dag ser det heldigvis ut til å bli vær til å henge på terrassen. Vi venter nemlig på leveranse av møbler, mellom 9 og 21... Veldig praktisk, og veldig forsinket.
Postet 08-07-20 kl 10:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Har allerede hatt to Teams møter. Lager liste til kollega som dekker for meg neste uke og forsøker å pushe kundene til å komme med ting jeg burde hatt for lengst.

Sol ute, passe varmt.
Postet 08-07-20 kl 10:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er lei av å jobbe og vil ha F!
Postet 08-07-20 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Signerer Toffskij på det sterkeste.

Drittlei alt styret før jeg går på ferie. Endringer og ting som må gjøres om igjen flere ganger. Jeg blir gal!
Postet 08-07-20 kl 10:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har f, men alle planene jeg hadde for den er nå brukt opp. Litt traurig er det også at bilen er litt trist. Spent på hvor dyrt det blir og om det er penger igjen til briller.
Postet 08-07-20 kl 10:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har ferie i dag. Men skal på jobb i morgen og fredag. Så mandag og tirsdag, så er det ferie på ordentlig.

I dag skal jeg opp til mamma, og ellers har jeg ingen planer.
Postet 08-07-20 kl 10:53 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag reiser me til Vestlandet! Det er sommerens armeikareis! Først berre til Haukeli og overnatter der, og vidare til Hardanger i morgen. Er så stas!
Postet 08-07-20 kl 11:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi var tidlig oppe i dag og sikret oss plass på fergen til Vega med et nødskrik. Helgelandskysten, altså! 💕
Postet 08-07-20 kl 11:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det regner litt og vaktmesteren fant ut at kl 7.30 var et utmerket tidspunkt å klippe de to plenene rett utenfor soveromsvinduet. De er ikke store og det bråkte veldig. Ikke hadde jeg hast med å stå opp heller siden det er så kort vei til hjemmekontoret.
Postet 08-07-20 kl 11:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snart ferdig med første av 3 ferieuker. Det føles fortsatt som høstferie. Makan til drittvær.
Postet 08-07-20 kl 11:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg endte opp med å se Et sted å høre til i hele natt. Ikke så smart... Plan for dagen er stolpejakt i skogen. Tror jeg.
Postet 08-07-20 kl 12:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg holder også på å se "et sted å høre til", men begrenser meg til et par episoder av gangen. Det er kanskje ikke høykvalitetstv, men serien klarer å engasjere meg nok til at jeg fortsetter.
Postet 08-07-20 kl 13:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Diskutere økonomi med 16-åringen er egentlig ganske håpløst. Tror 2% av det jeg sier til han går inn.
Postet 08-07-20 kl 14:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Min kollega og jeg satt ute og spiste lunsj i dag. Det var sol og nokså varmt, helt nydelig.
Postet 08-07-20 kl 15:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har søkt på en internt utlyst stilling og kjenner at jeg er kjempespent! Det ville bety mye pendling til Oslo, det er der jobben egentlig er, men det har jo mye erfaring med etter hvert så det skal nok gå. Jeg er skikkelig gira kjenner jeg, denne jobben står det mitt navn på altså!
Postet 08-07-20 kl 15:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Oppdatert 08-07-20 kl 16:40 av Nenne
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er ferdig med alle møters mor, og er blitt overmannet av full feriefølelse. Hvor er paraplydrinkene, liksom!

Men det er altså ikke F ennå. Må holde ut til fredag.
Postet 08-07-20 kl 15:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Nenne! Jeg lurer på om jeg vet hvilket selskap det er? Har en følelse.....
Postet 08-07-20 kl 16:00 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no