Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Første søndag i advent

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Første søndag i advent

Postet 27-11-22 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
I dag får jeg vel opp på loftet og leite fram litt adventsstjerner og stæsj. Man kommer da fra et møblert hjem. Jeg skal fikse ferdig kalender til yngste, alt er i hus, så det er bare å få det pent og prydelig i kalenderposer. De eldste som er myndige får flaxkalender og en sjokoladekalender, også det er i hus.
Litt trening står også på tapetet i dag.
Postet 27-11-22 kl 10:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Våken, men trøtt etter et utrolig gøy julebord med jobb i går. Deilig, annerledes mat, god vin og masse dans selv for jeg som normalt aldri danser.

Planen i dag var å få det fint inne. Kjenner også jeg må ut og få luft.
Postet 27-11-22 kl 11:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Huset er adventspyntet og jeg er på toget til Gardermoen for årets soste jobbreise. Nå har jeg vondt i viljen altså.
Postet 27-11-22 kl 17:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gjør matte, laget grøt, lager kanelboller og vasker badet.
Fått opp stjerner, men det siste ligger sånn at jeg må reorganisering boden for å få de ut.
Postet 27-11-22 kl 18:08 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no