Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 09-09-16 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Skal snart skaffe meg kaffe, må bare få oversikt over arbeidsdagen. Den blir travel, og sannsynligvis passelig utfordrende. Høres ikke det bra ut?

Så er det tidlig hjem for å reise på jentetur med lillesøster. Det ligger an til ei koselig helg i hjembyen.
Postet 09-09-16 kl 08:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Veldig glad for fredag.
Postet 09-09-16 kl 08:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har drukket kaffe, og skal snart sparke meg i gang. Vaffelrøre, kaker og litt jobbing står på programmet før det virkelig braker løs med loppemarkedrigging i ettermiddag. Det blir godt å få tømt bilen for bæreposer og strips i tusentall.
Postet 09-09-16 kl 08:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Straks klar for Skype-maraton, før den stakkars lille 9-åringen min skal til tannlegen for å trekke 4 - fire - tenner!
Postet 09-09-16 kl 08:43 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Fire tenner? Hvorfor det, Candy?

Jeg skulle jogge i dag, men var uforberedt på at det var så mørkt. Så jeg dro på jobb i stedet. Her er det så lummert at vi holder på å renne bort. Merkelig vær.

Plan for dagen: jobbe, innom polet, jogge, dusje, synke laaaaangt ned i sofaen.
Postet 09-09-16 kl 08:46 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til med niåringen Candy. Det høres ikke noe særlig ut.

Jeg har sendt en lykkelig jente på skolen i dag. Snill lærer har innført fredagstaco der elevene skal ta med seg noe hver (jeg antar at det ikke blir hver fredag) og det var tydelig at hun gledet seg veldig.

Selv har jeg vondt i viljen i dag. For så vidt nok å gjøre, men ingenting som haster eller som engasjerer. Men jeg skal nok få gjort det. Etterpå er det raskt hjem og lage middag og finne frem turutstyr. Så skal vi til byen og gå på kulturnatt og i morgen er det av gårde på fjelltur.
Postet 09-09-16 kl 09:00 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Fredag og planleggingsdag. Passer kanskje ikke toppers sånn rett før jobbytte, men hjelpe meg så deilig! Grått ute foreløpig, og lat mamma, så har innvilget litt nettbrett før vi somler oss til å bake boller og leke ute og sånt.
Postet 09-09-16 kl 09:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lummert, ja! Jeg syklet 3 km i nedoverbakk, og var klissvåt da jeg ankom kontoret.

Og så har jeg blitt snillet i dag. Av en dust klient i Stockholm. Som mens jeg skrev et like passivtaggressivt svar tilbake plutselig ombestemte seg og skrev at "Your comments make sense ;-)" Jada. Så jeg slettet svarmailen min, jeg.
Postet 09-09-16 kl 09:02 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
i dag kom jeg sent på jobb og så skal jeg gå tidlig.
Skal på korpsseminar i helgen og må både pakke og handle inn forskjellig som trengs for å overleve ute i gokk.
Postet 09-09-16 kl 10:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann! Babyen min var våken mellom 02:15 og 05:00 i natt. Jeg er litt trøtt i trynet.
Postet 09-09-16 kl 11:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Jeg har hjemmekontor, vondt i viljen og magen og har en snodig helg i vente. Begge jentene på reisebort-seminar med korpset, mannen på seminar, men ikke reisebort, dog skal han til foreldrene sine og hjelpe til på en middag lørdag kveld, og jeg skal stort sett være helt alene hele helgen. Merkelig følelse. Jaja, får nå spilt masse i morgen, bryllupsspilling er alltid koselig!
Postet 09-09-16 kl 11:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Divine: fordi de nye tennen ligger feil under melketennene, så ved å trekke de gamle nå, håper de å unngå skade og regulering på de nye senere. Storebror var gjennom det samme for et år siden.

Hun gruet seg veldig, og det var tøft å legge seg i stolen, men hun var tøff og flink. Nå er vi endelig på Nighthawks for belønningsmilkshake.
Postet 09-09-16 kl 13:42 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Loppehelg.
Postet 09-09-16 kl 14:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg vil også ha en belønningsmilkshake. Selv om jeg ikke har trukket tenner.
Postet 09-09-16 kl 14:46 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Candy: min snart 9-åring holder også på med tanntrekking. Av samme årsak. Vi har blitt enige om at trekte tenner får dobbel takst av tannfeen.

Jeg har overlevert min første analyse produsert helt på egenhånd i dag. Det er litt skummelt og veldig gøy.

Om noen timer skal jeg se "Singin' in the rain". Knerten har gledet seg i ukesvis og har youtubet masse. Han er virkelig en liten musicalelsker.
Postet 09-09-16 kl 14:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg fikk visst også belønningsmilkshake. Jeg var nemlig temmelig tapper, jeg også.
Postet 09-09-16 kl 15:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Ah, endelig er denne dustedagen over. Eller, den dustete delen av den er over. Bilen ble ikke godkjent på EU-kontroll, hjernevrengende møte med dataguru, jeg oppdaget noe uforutsett på jobb, måtte droppe lunsjen til fordel for hastemail, fikk ikke skrevet noe smart. Så da dro jeg tidlig hjem. Og glemte lommeboka på jobb.

Heldigvis har jeg seintarbeidende kollega som bringer lommeboka hjem. Og jeg skal noe hyggelig i kveld. Men gleder meg allerede til å legge meg...
Postet 09-09-16 kl 16:19 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God kveld. Vi var oppe før noen andre idag, men nå er vi landet på Kypros for en uke her så skal vel ikke klage akkurat. Lollo og Bernieland, men det funker fint altså.
God fredagskveld til alle.
Postet 09-09-16 kl 17:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har rødvin.
Postet 09-09-16 kl 18:50 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg prøver å spille fiolin. Litt knotete på en 1/8-dels fiolin, den er så liten.
Postet 09-09-16 kl 19:47 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sitter endelig, endelig i sofaen. Har lengtet etter en fredagskveld hjemme. Mange uker siden sist. Jeg har vært på en ufattelig tung og kjip løpetur, men nå har jeg rødvin. Nå må jeg bare orke å reise meg og lage ferdig pizzaen jeg har begynt på.
Postet 09-09-16 kl 19:55 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Puh! Jobbkveld unnagjort. Nå er det endelig helg.
Postet 09-09-16 kl 21:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Også rødvin. Skuldrene er høye og stive, vanvittig hektisk på jobb og ukene fremover ser ikke noe bedre ut, snarere tvert om. Men, nå er det helg, få planer annet enn en skogstur med gode venner søndag.
Postet 09-09-16 kl 21:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hvitvin her. Muligens et glass for mye. Muligens lavere toleransegrense enn vanlig. :latterligsliten:
Postet 10-09-16 kl 00:39 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Esme sin avatar
Jeg har kommet hjem fra vakt og skal ta et glass rødvin før jeg legger meg.

Jeg sitter og fniser for meg selv av en svært kul og fornøyelig historie som en kollega fortalte i kveld, han var ung lege i spesialisering og hadde en ung dame på 21 år som jobbet som renholder og som hadde blødning i endetarmen så det måtte gjøres rektoskopi.

Og da han satt der mellom bena og kikket oppi endetarmen så sa den unge damen litt fornøyd og litt med mild empati: Jaja, de e nå nån som må gjør den her jobben å.

Jeg synes det er så fantastisk, å snu statusen så motsatt vei enn vanlig, for en kul dame! For det er jo helt sant! Det er jo en møkkajobb å være kirurg, helt bokstavelig talt.
Postet 10-09-16 kl 00:49 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Rosé her. Tomt rede i kveld, rar følelse og et forvarsel om hva som venter om noen år. Jeg, gubben og katten. Jentene på korpstur. Nuh er det visst natta her!
Postet 10-09-16 kl 00:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Herlig, Esme!
Postet 10-09-16 kl 00:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Helt overklasse for fredag i dag. Hjelpes for en vanvittig oppstart på nytt skoleår. Håper det roer seg snart.

Til sengs. Svosj.
Postet 10-09-16 kl 01:21 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no