Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 02:33   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Ok, innser at hvis jeg skal fortsette å kommentere et og et innlegg så kommer det til å bli tre sider med Milfrid-innlegg .

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg innrømmer det. Dekkskifte er og blir en mannejobb.

Jeg kan skifte dekk! Men gidder jeg? Nix. Har man mann, så har man mann. Det må jo være noen fordeler med dem

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

"I've found that when you want to know the truth about someone that someone is probably the last person you should ask."

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg vet ikke om du vet det, men de fleste mennesker (som ikke har fått testet IQ en sin) mener at de har en IQ på 120. God over gjennomsnittet, men ikke i eliten. Dette er jo et typisk eksempel på det jeg nevnte ovenfor, folk lyver ikke, men fremstillingen blir ikke nødvendigvis riktig heller.

Jeg har aldri IQ-testet meg, for jeg er livredd for å finne ut at jeg er dummere enn jeg tror jeg er . Lever derfor videre i troen på at jeg er klok.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det kunne aldri falt meg inn å skifte dekk - heller ikke om jeg var enslig.

Minner meg om et par svar jeg fikk på fjesboka da jeg la ut en statusoppdatering om en litt uamerikansk sykkeltur og fikk kommentarer alla not if my car broke down and I had no friends to call fra amerikanere.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jeg helt uenig i. Jeg syns NM har et mye smalere segment av befolkningen enn her, og "kaller du meg en dårlig mor?!"-mentaliteten er høyere. Her er det mye større forsåelse for ulike valg, så lenge de er greit begrunnet.

Hva har jeg gått glipp av som aldri var på NM . En god latter og en del frustrasjoner kan det virke som ...

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Enig med Glitter. Jeg kjenner at jeg har skepsisvibbene ute når historier høres for dramatisk ut til å være sann.

Jeg skammer meg av og til av at jeg blir når jeg leser ting.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det jeg synes er mest negativt med FP er gjengmentaliteten her inne. Havner man på feil side i en diskusjon, er det mange ganger alle mot en. Det hadde vært greit om man av og til kunne latt en stakkars nykommer dø i synden, eller at iallfall ikke alle de 30 første medlemmene prøver å bite hodet av vedkommende på en gang. )

.

Sånn blir det vel nødvendigvis når mange kjenner hverandre. Selv kjenner jeg ingen, sånn egentlig, og jeg har fått min del av Øksen, jeg også .