|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Det er ikke slik at jeg skrev det jeg skrev med håp om å få folk til å tilstå og bryte sammen altså.
![]() |
#143 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Ikke? Og jeg lot være å innrømme at jeg ikke aner hvordan man skifter dekk.
![]() |
#144 |
Passiv
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg er rå på å skifte dekk. |
![]() |
![]() |
#145 |
ræv med ører
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Er det virkelig sjokkerende at jeg ikke tar alt brukere skriver på et åpent forum for god fisk?
![]() |
#146 |
Eklektisk
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?"I've found that when you want to know the truth about someone that someone is probably the last person you should ask." Sist redigert av Tangerine : 05-11-09 kl 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Leser
|
Jeg tenker det samme som Olympia (hvis jeg forsto henne riktig), men jeg tror ikke folk lyver. For meg har det noe med at "sannheten" om meg ikke er så lett å fremstille. Jeg har enkelte ting jeg ikke snakker/skriver om fordi jeg kan ha problemer med å formulere dem, eller at jeg synes det er uhensiktsmessig å snakke/skrive om dem. Seksualitet er jo et typisk (og generelt) eksempel på "skjulte sider" hos folk. Nå må jeg bare med en gang si at jeg ikke mener at folk skal komme med detaljbetroelser fra soverommet.
Jeg vet ikke om du vet det, men de fleste mennesker (som ikke har fått testet IQ en sin) mener at de har en IQ på 120. God over gjennomsnittet, men ikke i eliten.
![]() |
#148 |
Mother of Dragons
|
Nei egentlig ikke. Skilpadda og jeg har snakket mye om dette, hvor mye man skal involvere seg og tro på alt hva brukere sier, men samtidig være åpen for at det kan være tull. Og jeg har landet på at jeg "tror" på nettpersonligheten og samtidig er åpen for at noen presenterer en kanskje for glossy versjon.
Det tror jeg kommer an på personligheten. Jeg har sett flere nevne dette at de føler på hva andre greier og gjør, men jeg kan ikke tro noe annet enn at dette er et gjennomgående problem for folk som føler på dette, at det også gjenspeiler seg i RL. Jeg har null problemer med å si hva som jeg ikke følger i forhold til "det riktige" da, og har jo aldri opplevd noe negativt i forhold til det her på FP.
![]() |
#149 |
ræv med ører
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Hø hø Him, jeg tror du leste meg ganske riktig.
![]() |
#150 |
Glamorøs
|
Neida, vi har jo hatt våre troll her inne også. Poenget mitt er at jeg tror ikke folk lyver så veldig om trivielle ting. Jeg tror løgnene heller går i veldig interessante/dramatiske/sørgelige historier.
Jeg skjønte det, men jeg vet ikke om jeg er helt enig. Det er sikkert en liten gruppe som syns slikt er vanskelig å "innrømme", men jeg tror inntrykket heller kommer av det Esme skriver litt lenger opp, at man rett og slett ikke deltar i alle tråder. Ikke fordi man ikke vil innrømme noe, men fordi man ikke er så veldig interessert. Jeg tror f.eks. ikke jeg har deltatt i noen dekkskiftetråder. Ikke fordi jeg ikke tør å innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg skifter dekk, men fordi det bryr meg midt bak. I tillegg er det forskjell på prinsipper og individuelle løsninger. I prinsippet mener jeg at kvinner bør kunne skifte dekk like godt som menn, individuelt så syns jeg det er opp til hver enkelt hvordan de ønsker å løse det i sin familie.
![]() |
#151 |
ræv med ører
Da tror vi det helt motsatte. Jeg tror det er langt færre "ordentlige troll" som virkelig finner på store begivenheter og deler dem på nett enn vanlige brukere som gjør seg litt flinkere og litt bedre og litt mer som det de tror er den jevne FP-brukeren.
![]() |
#152 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Det kunne aldri falt meg inn å skifte dekk - heller ikke om jeg var enslig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Glamorøs
|
Kanskje vi definerer ærlighet litt forskjellig? Jeg mener ikke man er mindre ærlig om man ikke forteller om de 14 Aunt Mabel kjøpemuffinsene, og bare de gode matmufffinsene man bakte fra bunnen. Man pynter ikke på sannheten før man nekter for de 14 Aunt Mabel muffinsene.
![]() |
#154 |
ræv med ører
Når man samtidig henger seg på hylekoret imot Aunt Mabel muffins så er det helt klart uærlig.
![]() |
#155 |
Mother of Dragons
|
Hehe, det er jo klart. Men har du inntrykk at det er sånn altså? Jeg kjenner jo absolutt ikke alle her, så det kan jo godt være at det er jeg som er naiv.
![]() |
#156 |
Glamorøs
|
Njæ. For det første så mener jeg at disse "hylekorene" også er en myte, hvor finner man dem?
![]() |
#157 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Det jeg ikke liker ved FP er at jeg ikke har tilgang til en eneste blogg!!
![]() |
#158 |
ræv med ører
![]() |
#160 |
ræv med ører
Ikke hvis man ikke vet hvordan man kommer inn.
![]() |
|
|