|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Når man samtidig henger seg på hylekoret imot Aunt Mabel muffins så er det helt klart uærlig.
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
Hehe, det er jo klart. Men har du inntrykk at det er sånn altså? Jeg kjenner jo absolutt ikke alle her, så det kan jo godt være at det er jeg som er naiv.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Njæ. For det første så mener jeg at disse "hylekorene" også er en myte, hvor finner man dem?
![]() |
#4 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Da er jeg nok uærlig i dine øyne. Og det har ingenting med å sette meg selv i et bedre lys å gjøre, men at jeg syns det er mer interessant og inspirerende, som jeg har tolket av meningen med den tråden er, å lese om god mat enn posemat. Det regner jeg med at andre gjør også, så derfor skriver jeg bare de gangene jeg har noe jeg syns er ekstra godt (eller når jeg husker det, for den saks skyld), gjerne med en oppskrift også.
Det er jeg helt uenig i. Jeg syns NM har et mye smalere segment av befolkningen enn her, og "kaller du meg en dårlig mor?!"-mentaliteten er høyere. Her er det mye større forsåelse for ulike valg, så lenge de er greit begrunnet.
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
Enig med Glitter. Jeg kjenner at jeg har skepsisvibbene ute når historier høres for dramatisk ut til å være sann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
Ja ... På en måte er jeg enig, og i RL er det jo slik at jo "nærmere" man slipper folk jo mer oppdager de hvordan man "virkelig er" - uten at man behøver å kommunisere det. Hvis du eller Olympia (eller hvem som helst andre) hadde bodd hos meg ei uke, hadde dere fått vite en masse om meg uten at jeg hadde trengt å si et kløyva ord. Vi har noe som ligner her på FP etter at bloggene kom, nemlig at folk kan velge hvem de vil slippe litt nærmere. Men den delen med at man ikke trenger å kommunisere er ikke der i like stor grad som i RL. (Litt er den der, skrivestil, om man skriver mye feil, uttrykksmåte, hva man liker å lese, hvilke temaer man tar opp etc) Så poenget mitt er at personer (enda) lettere enn i RL kan fremstå som som noen andre enn de virkelig er.
![]() |
|
|