Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-16, 00:52   #255
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men poenget er jo ikke at man ikke skjønner at Enmamma gjerne vil være med på playdate - poenget mitt er at hun kan jo bare si nei til et slikt besøk - særlig når hun har så dårlig inntrykk av den personen som inviterer- og la det være med det. Hva andres poeng er med å delta i denne tråden, må de gjøre rede for selv.

Og hva er galt med å foreslå at man ringer politiet når man mistenker pedofili?
Hvis man skriver følgende innlegg på forum: -Jeg tror foreldrene til et barn i barnehagen er pedofile - skal jeg diskutere det på forum ispedd litt sleivspark hit og dit om at noen er nettroll - eller skal jeg ringe politiet, tro? a tenker jeg at svaret på en måte gir seg selv.

Noen er ingen nettroll. Vi kjenner då noen.

Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.

Beklager om jeg ikke følger de uskrevne/skrevne reglene for innlegg. Jeg er aldri på noe forum.
Men skjønner ikke hvorfor dette skulle bli sett på som tull? Er det virkelig en så utenkelig problemstilling...? :- p
Jeg var fra start av opptatt av å høre folks reaksjoner på dette og forhåpentligvis få noen gode råd- som jeg har fått.
Om det samtidig får noen til å tenke seg om en ekstra gang Før man fortrenger " en dårlig magefølelse" så synes jeg det er en bra ting.

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

ea, mange tror det er en tulletråd. Jeg tror ikke det (selv om jeg var litt i tvil), men enmamma vil gjerne skjønne hvorfor folk tror tråden hennes er tull, og jeg prøver å forklare så godt jeg kan. Det er ganske ok å skjønne hvorfor en blir misforstått.

De som tror det er en tøysetråd er ikke nødvendigvis verken surmagede eller mangler humor.

Eg er blant dei som er i tvil om HI er den ho gir seg ut for å vere (altså fotballfrue) eller ein random person som kjeder seg og prøver å ha det gøy som ein fiktiv forumist. Årsaken er for det første mangelen på samanheng i HI si sjølvframstilling, for det andre rik-og-pen-og-berømt-utsagnet, for det tredje den stadige problematiseringa av det fornuftige rådet om å følgje magekjensla. Eg har humor og er ikkje surmaga (eller, det siste kan diskuterast all den tid eg står på medisiner mot sur mage, men du skjønner ...)

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat