Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsforsetter!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-06, 21:56   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nyttårsforsetter!

Har nettopp tenkt ut mine. De samme som i fjor. Gode og gamle.. slipper å bruke fantasien for å tenke ut noe nytt

De er kort og godt:

*Trene mer
+spise sunnere = bi-effekt. ned ti kg

Har dere noen???

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 21:57   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter!

Det samme som deg, egentlig. Men min bi-effekt håper jeg runder 30 kilo.

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 22:00   #3
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Det samme som deg, egentlig. Men min bi-effekt håper jeg runder 30 kilo.

Jeg er så lei av å gå å føle meg "fæl". Men "problemet" er at jeg i perioder føler meg som rype, og da sprekker jeg
Men nå har jeg lastet ned et par videoer som skal inspirere.. (håper jeg), så jeg ikke trenger bli høy på pæra før jeg har nådd målet mitt

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 22:01   #4
olfiga
Aktiv

olfiga sin avatar

Hvor: på en øy
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

nyttårsforsetter....
hmmm det må være at jeg skal følge karemommeloven ihvertfall bedre enn forrige år. Man kan alltid forbedre seg.
Og at barna skal komme foran jobben. Ja, det har vi det.

Barna skal først fremfor jobben.

olfiga er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 22:18   #5
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om jeg ikke skal prøve å bytte ut noe nettid med lesetid. Jeg har lest altfor få bøker i år og føler meg litt "fattig" på leseopplevelser.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 22:26   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har et stort nyttårsforsett, og det er å gjøre det bra på jobben. Jeg føler at det er mye som står på spill siden jeg er ny og i årsvikariat, dessuten skal jeg begynne med et nytt fag. :angst:
Ellers skal jeg fortsette å gå til jobb (lar det være trim nok) og prøve å spise sunnERE, om ikke sunt. :realistisk:
Og være en god mor og kone. Det kom visst på siste plass.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv  
Gammel 22-12-06, 22:29   #7
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I 2006 valgte jeg å ikke ha noen nyttårsforsetter, og jeg har utviklet meg veldig i positiv retning i tillegg til at jeg har gått ned 15 kg.
Så jeg tror nok at jeg ikke skal ha nyttårsforsetter i 2007 også...

TGM er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 08:13   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Fortsette å trene en del ganger i uka. Fortsette å bare spise snop i helgene.

Samt å tenke mer på miljøet. Kjøpe generelt mindre, kjøpe mer økologisk og bli flinkere å resirkulere.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 08:28   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Absolutt trene mer
Lengre turer og flere turer med Max (hunden vår)

Mye mindre klesbutikk besøk
Mye mer økologisk bevisst

+ noen prosjekt på jobben jeg skal starte på

Gammel 23-12-06, 09:04   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er min liste:

- Jeg skal bli mer konsentrert, målrettet og effektiv på jobb. Komme meg tidligere avgårde på jobb om morgenen.

- Legge meg tidlig så jeg får nok søvn. Dette er alfa-omega for humøret og immunforsvaret mitt.

- Minst 5 om dagen (frukt og grønt altså). Spise sunt, variert og godt.

- Trene 100 ganger i 2007. Èn treningsøkt eller tilsvarende 1 times rask gange gir èn sølvstjerne.

- Lese flere bøker (gir mer overskudd enn mindless tv-titting).

- Senke skulderne litt mtp slanking. Vekten skal ned, ikke opp, men det kan skje i et rolig tempo. Ikke utsette å kjøpe fine klær til jeg har gått ned x kg.

- Fortsette å drikke mye god vin og spise god mat sammen med venner.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 11:52   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

- Trene 100 ganger i 2007. Èn treningsøkt eller tilsvarende 1 times rask gange gir èn sølvstjerne.

Så lurt! Jeg også vil ha stjerner, har du de i skjema eller?

Mei er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 12:25   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Den tror jeg jammen at jeg låner! Det var en god idè

Gammel 23-12-06, 13:52   #13
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Så lurt! Jeg også vil ha stjerner, har du de i skjema eller?

Jepp, tenkte å sette opp et skjema på baksiden av en skapdør på kjøkkenet. Om jeg har det i en bok e.l. går det sikkert kjapt i glemmeboken.

Synes også det var en lur idè, har akkurat lånt den av noen andre!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 15:18   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

samme som pastill. 1.nyttårsdag melder jeg meg inn i vektklubb. - så skal jeg ned de 6 kiloene jeg gav opp i fjor...(+ de 3 jeg har gått opp i år ) (Jeg gikk ned ti kilo i fjor og skulle egentlig ned 16)...

ELlers har jeg mitt faste nyttårsprosjekt: Lære meg noe nytt...Jeg har lært meg sjakk, litt gitar, forsøkt å lære sjonglere, hekle, quilting og optil flere andre ting....I tillegg skal jeg gjøre meg uerstattelig på jobb..(også vikariat:Knegg: ) - Vel, jeg tror jeg skal sy meg et klesplagg i år jeg....det er en overkommelig ting...

Sist redigert av Che : 23-12-06 kl 15:32.
Che er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 18:05   #15
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nyttårsfortsettene mine er å

* trene mer (likte ideen med å trene 100 ganger og få stjerner )
* Helst gå ned 10 kg
* Finne meg ny jobb eller starte opp for meg selv
* Vær mer sammen med mannen min, barnet mitt og vennene mine.

Gammel 23-12-06, 18:24   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker jammen ikke hva fjorårets nyttårsfortsett VAR engang. Så derfor dropper jeg det glatt i år!

Men søvnplanen til MinaX er jeg bare nødt til å herme etter. Sover altfor lite.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 18:54   #17
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg har ETT nyttårsforsett; Bruke mindre tid til internett.
Da vil jeg få mye mer tid til å forberede sunn mat, lage ukesmenyer, trene, lese på skolearbeid, trene hunden, ha mer kvalitetstid med sønnen min og venner. etc, etc...

Polkadot er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 19:13   #18
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trene minst to ganger i uka
Gå oftere på kino/være sammen med venner/være mer sosial
Spare til sommerferien 07
Gjøre så godt jeg kan på jobb (også årsvikariat), så de vil ansette meg til neste år

cora er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.