|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nyttårsforsetter!Har nettopp tenkt ut mine. De samme som i fjor. Gode og gamle.. slipper å bruke fantasien for å tenke ut noe nytt |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Det samme som deg, egentlig. Men min bi-effekt håper jeg runder 30 kilo.
#3 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Nyttårsforsetter!
Jeg er så lei av å gå å føle meg "fæl". Men "problemet" er at jeg i perioder føler meg som rype, og da sprekker jeg |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Hvor: på en øy
![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter!nyttårsforsetter.... |
![]() |
![]() |
#5 |
weird
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Jeg lurer på om jeg ikke skal prøve å bytte ut noe nettid med lesetid. Jeg har lest altfor få bøker i år og føler meg litt "fattig" på leseopplevelser.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Jeg har et stort nyttårsforsett, og det er å gjøre det bra på jobben. Jeg føler at det er mye som står på spill siden jeg er ny og i årsvikariat, dessuten skal jeg begynne med et nytt fag. :angst:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
#7 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter!I 2006 valgte jeg å ikke ha noen nyttårsforsetter, og jeg har utviklet meg veldig i positiv retning i tillegg til at jeg har gått ned 15 kg.
#9 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Absolutt trene mer
#10 |
En som trener
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Dette er min liste: |
![]() |
![]() |
#12 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
Den tror jeg jammen at jeg låner! Det var en god idè
#13 |
En som trener
|
Jepp, tenkte å sette opp et skjema på baksiden av en skapdør på kjøkkenet. Om jeg har det i en bok e.l. går det sikkert kjapt i glemmeboken. |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!samme som pastill. 1.nyttårsdag melder jeg meg inn i vektklubb. - så skal jeg ned de 6 kiloene jeg gav opp i fjor...(+ de 3 jeg har gått opp i år
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 23-12-06 kl 15:32. |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Nyttårsfortsettene mine er å
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Husker jammen ikke hva fjorårets nyttårsfortsett VAR engang. Så derfor dropper jeg det glatt i år!
![]() |
#17 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Jeg har ETT nyttårsforsett; Bruke mindre tid til internett. |
![]() |
![]() |
#18 |
både her og der
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter!Trene minst to ganger i uka |
![]() |
![]() |
|
|