Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsforsetter!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-06, 11:52   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

- Trene 100 ganger i 2007. Èn treningsøkt eller tilsvarende 1 times rask gange gir èn sølvstjerne.

Så lurt! Jeg også vil ha stjerner, har du de i skjema eller?

Mei er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 13:52   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Så lurt! Jeg også vil ha stjerner, har du de i skjema eller?

Jepp, tenkte å sette opp et skjema på baksiden av en skapdør på kjøkkenet. Om jeg har det i en bok e.l. går det sikkert kjapt i glemmeboken.

Synes også det var en lur idè, har akkurat lånt den av noen andre!

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 15:18   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

samme som pastill. 1.nyttårsdag melder jeg meg inn i vektklubb. - så skal jeg ned de 6 kiloene jeg gav opp i fjor...(+ de 3 jeg har gått opp i år ) (Jeg gikk ned ti kilo i fjor og skulle egentlig ned 16)...

ELlers har jeg mitt faste nyttårsprosjekt: Lære meg noe nytt...Jeg har lært meg sjakk, litt gitar, forsøkt å lære sjonglere, hekle, quilting og optil flere andre ting....I tillegg skal jeg gjøre meg uerstattelig på jobb..(også vikariat:Knegg: ) - Vel, jeg tror jeg skal sy meg et klesplagg i år jeg....det er en overkommelig ting...

Sist redigert av Che : 23-12-06 kl 15:32.
Che er ikke aktiv  
Gammel 23-12-06, 18:05   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nyttårsfortsettene mine er å

* trene mer (likte ideen med å trene 100 ganger og få stjerner )
* Helst gå ned 10 kg
* Finne meg ny jobb eller starte opp for meg selv
* Vær mer sammen med mannen min, barnet mitt og vennene mine.

Gammel 23-12-06, 18:24   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Husker jammen ikke hva fjorårets nyttårsfortsett VAR engang. Så derfor dropper jeg det glatt i år!

Men søvnplanen til MinaX er jeg bare nødt til å herme etter. Sover altfor lite.

Miss Norway er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.