|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MarkedsplassenEr det virkelig slik at man må ha 100 ryktepoeng for å komme inn der? Jeg skjønner det med innlegg, men ryktepoeng? Nå har jeg vært medlem her en stund, og jeg har til og med brukt markedsplassen før, både til å legge ut ting og å handle, men nå kan jeg ikke det lengre. Jeg har prøvd å være mer aktiv her inne den siste tiden, uten at det har hjulpet det grann på mitt gode rykte |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenJeg synes det er en bra ting at vi har noen krav til markedsplassen. Da er det også tryggere å handle der inne. Men surf litt rundt. Gi gode råd og svar på tråder så får du nok godt rykte og. Det er jo for å unngå at folk bare skal bruke fp som en salgskanal og ikke bidra på andre måter.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenKjenner meg igjen i det du skriver, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: MarkedsplassenJeg syns det er glimrende at det er sørget for at det er faste brukere her inne som har tilgang til markedsplassen. Du har ikke akkurat vært veldig aktiv i forumet, så da syns jeg det er helt fair at du heller ikke har tilgang dit. Men aktiviteten er det jo lett å gjøre noe med, eller?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenSafran, det er ikke aktiviteten jeg tenker på, er helt enig i at det kan godt være 100 innlegg. Det var mer ryktepoengene jeg tenkte på. Er ikke like lett å få dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: MarkedsplassenJeg er enig, det er bare for aktive brukere og for dem som er her endel og bidrar.
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Markedsplassen
Men man kan jo være aktiv, dvs være her ofte, skrive mange innlegg, men likevel ikke få mange ryktepoeng? Det får man jo av å skrive innlegg som mange liker, og det skal jo litt til å skrive de "riktige" tingene alltid. Er enig med at det bør være krav til aktivitet, men jeg synes kanskje ryktekravet er litt høyt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Drømmer
|
Jeg synes ikke 100 poeng er så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Litt mye er det jo. Å kaste seg inn i kontroversielle tråder fører som regel til at man går ut med mindre poeng enn man hadde i utg.punktet. Iallfall hvis man er kontroversiell i kontroversielle tråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: MarkedsplassenDet er mange måter å få prikker på uten å delta i kontroversielle tråder altså. Det hjelper lenge å produsere innlegg, være hjelpsom og hyggelig. Om en person skriver 500 innlegg av typen "signerer" eller "helt enig" så er ikke det tilfredsstillende i forhold til å vise seg fram, bli kjent og synlig på forumet.
![]() |
#16 |
I mål
|
Trådene trenger ikke egentlig være kontroversielle for at man skal få uttrykt noen meninger da. Igjen, mitt poeng er at man kanskje må vise litt mer av seg selv enn bare å skrive hyggelige ord i en eller annen tråd (jeg har ingen formening om det er det HI pleier gjøre altså, det er en generell tanke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: MarkedsplassenJeg synes det er fint at Markedsplassen er et ekstratilbud til aktive brukere som bidrar ordentlig på forumet.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenJeg er også helt enig i at markedsplassen bør være for aktive brukere. Men så finnes det noen av oss, da, som er aktive på bare deler av forumet. Rett og slett fordi det er det vi har tid til. Og jeg, f.eks. var tidvis aktiv på et underforum hvor innlegg ikke telte med i totalen, og da vil det jo for andre, som ikke er med der, virke som om jeg ikke er særlig aktiv i det hele tatt, fordi antall innlegg hos meg er lavt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|