|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenDet var jo en hel del som kjøpte Isbjørnklær husker jeg så da lurer jeg på noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi er fornøyd med luen. Dressen funker nok fint i tørr snø, men her i dette våte klimaet, så funket den ikke så godt uten å bli våt. Foret går helt ned, og så blir det vått og så trekker fukten opp inni og ungen må skifte klær. Så vi har byttet tilbake til Troll igjen.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenHar skallbukse og skalljakke. Fornøyd med alt annet enn prisen. Veldig god passform.
|
|
|
#4 |
|
Kakemonster
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi har vinterdressen. I Oslo er det nå mengder av søle, smeltevann, sørpe, gjørme og hva-har-du. Kosegrisen var i dag bittelitt våt på ankler og håndledd, og det kommer man aldri unna så lenge barna svømmer i sølepyttene (eller innsjøene som er nå..). Vi er superfornøyd, kunne ikke bedt om mer. Sitter og surfer etter skalltøy as we speak.
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi har skalljakker og turbukser og i tillegg har begge ungene noen jakker som jeg ikke vet hva heter. Sistnevnte er favorittjakkene til begge ungene. De er myke og gode. Vindtette, men ikke vanntette. De skal visst passe til å ha inni dresser, men ungene mine bruker hjemmestrikkede ullgensere til slikt.
|
|
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden
Den jakken har vi i brunt, poden synes den er så god å ha på, den jakken og fleecejakken er favoritten. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenMen, for noen priser da.. Må jo komme opp i nærmere 7-8 000 for ett fullt sett med innerst til ytterst.
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
7-8000 tror jeg ikke man trenger å komme opp i. Sist redigert av Chablis : 01-03-12 kl 20:54. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenJeg handler også bare Isbjørn-klær på tilbud, og synes det er dyrt nok da. Vi har en butikk i nabolaget og holdes alltid oppdatert om tilbudene.
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Jeg handler også bare på tilbud,xxl har skalljakkene til 500 nå, det synes jeg er grei pris. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenHvor kjøper man disse klærne og hvor er de billigst?
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
www.xxl.no |
|
|
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det kun opp til 8 år?
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Ser ut som Sportmann er tomme nå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var kun opp til str 128, men i år har det kommet større størrelser i noen av plaggene iallefall. Vet dog ikke om det har kommet i skalltøyet ennå ? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenJeg liker godt passformen - skallbuksa er super - jakka er det eneste klesplagget av yttertøy storebror har fått hull i...Fleecjakka - den polarfleecen elsker både jeg og storebror. Luene er fine. microfleecen også. - Jeg synes dog at prisen er stiv og med storebror nå på skolen vet jeg ikke om jeg tar sjansen på så dyre klær - rett og slett i frykt for at det skal forsvinne.
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Jeg leser flere som sier det siste, er det så vanlig at det forsvinner altså? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Det kommer veldig an på både barnet og skolen - og foreldre, ikke minst.
|
![]() |
|
|