Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 16:32   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden

Det var jo en hel del som kjøpte Isbjørnklær husker jeg så da lurer jeg på noe.

Er dere fornøyde?
Hvilke plagg har dere?
Om dere ikke er fornøyde, hva er det dere er misfornøyd med?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 16:37   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden

Vi er fornøyd med luen. Dressen funker nok fint i tørr snø, men her i dette våte klimaet, så funket den ikke så godt uten å bli våt. Foret går helt ned, og så blir det vått og så trekker fukten opp inni og ungen må skifte klær. Så vi har byttet tilbake til Troll igjen.

Gammel 01-03-12, 16:52   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har skallbukse og skalljakke. Fornøyd med alt annet enn prisen. Veldig god passform.

Gammel 01-03-12, 17:31   #4
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi har vinterdressen. I Oslo er det nå mengder av søle, smeltevann, sørpe, gjørme og hva-har-du. Kosegrisen var i dag bittelitt våt på ankler og håndledd, og det kommer man aldri unna så lenge barna svømmer i sølepyttene (eller innsjøene som er nå..). Vi er superfornøyd, kunne ikke bedt om mer. Sitter og surfer etter skalltøy as we speak.

Gammel 01-03-12, 18:48   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har skalljakker og turbukser og i tillegg har begge ungene noen jakker som jeg ikke vet hva heter. Sistnevnte er favorittjakkene til begge ungene. De er myke og gode. Vindtette, men ikke vanntette. De skal visst passe til å ha inni dresser, men ungene mine bruker hjemmestrikkede ullgensere til slikt.

Turbuksene er geniale. Vi har dem i alle størrelser.

Av en eller annen grunn er ikke ungene noe glad i skalljakkene, men det er sikkert fordi de har tilgang på de mykere jakkene i tillegg.

Gammel 01-03-12, 19:29   #6
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har skalljakker og turbukser og i tillegg har begge ungene noen jakker som jeg ikke vet hva heter. Sistnevnte er favorittjakkene til begge ungene. De er myke og gode. Vindtette, men ikke vanntette. De skal visst passe til å ha inni dresser, men ungene mine bruker hjemmestrikkede ullgensere til slikt.

Turbuksene er geniale. Vi har dem i alle størrelser.

Av en eller annen grunn er ikke ungene noe glad i skalljakkene, men det er sikkert fordi de har tilgang på de mykere jakkene i tillegg.

Den jakken har vi i brunt, poden synes den er så god å ha på, den jakken og fleecejakken er favoritten.

Gammel 01-03-12, 19:18   #7
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men, for noen priser da.. Må jo komme opp i nærmere 7-8 000 for ett fullt sett med innerst til ytterst.

Gammel 01-03-12, 19:28   #8
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Men, for noen priser da.. Må jo komme opp i nærmere 7-8 000 for ett fullt sett med innerst til ytterst.

7-8000 tror jeg ikke man trenger å komme opp i.

Å bruker man skallsettet som regntøy,vår og høstklær så synes jeg ikke prisen er så ille jeg.
Nå har jeg kjøpt alt på tilbud dam, full pris hadde jeg nok ikke betalt for plaggene tror jeg.

Sist redigert av Chablis : 01-03-12 kl 20:54.
Gammel 01-03-12, 20:09   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler også bare Isbjørn-klær på tilbud, og synes det er dyrt nok da. Vi har en butikk i nabolaget og holdes alltid oppdatert om tilbudene.

Gammel 01-03-12, 20:13   #10
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg handler også bare Isbjørn-klær på tilbud, og synes det er dyrt nok da. Vi har en butikk i nabolaget og holdes alltid oppdatert om tilbudene.

Jeg handler også bare på tilbud,xxl har skalljakkene til 500 nå, det synes jeg er grei pris.
Luer til 100 og votter til 150.

Jeg tror jeg har handlet fra butikken i nabolaget ditt også, men har funnet ut at xxl som regel er billigere.

Gammel 01-03-12, 20:17   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Jeg støtter opp om det lokale næringslivet, i det minste.

Gammel 01-03-12, 20:18   #12
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg støtter opp om det lokale næringslivet, i det minste.

Det er nok ikke så dumt, her har vi ingen butikker som selger de klærne dessverre.

Gammel 01-03-12, 20:17   #13
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Hvor kjøper man disse klærne og hvor er de billigst?

Gammel 01-03-12, 20:19   #14
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Hvor kjøper man disse klærne og hvor er de billigst?

www.xxl.no
www.vpg.no
www.lillevanilje.no
www.uteunger.no
www.smakryp.no
www.sportmann.no

Akkurat nå tror jeg xxl og uteunger billigst, men det kommer an på hva du skal ha da.

Gammel 01-03-12, 20:56   #15
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

www.xxl.no
www.vpg.no
www.lillevanilje.no
www.uteunger.no
www.smakryp.no
www.sportmann.no

Akkurat nå tror jeg xxl og uteunger billigst, men det kommer an på hva du skal ha da.

Er det kun opp til 8 år? Jeg finner bare små størrelser, opp til 128. Og finner ikke noe på www.sportmann.no fra Isbjørn of Sweden i det hele tatt. :dog ikke noe særlig god leiter.. :

Gammel 01-03-12, 20:57   #16
Chablis
Drømmer

Standard

Er det kun opp til 8 år? Jeg finner bare små størrelser, opp til 128. Og finner ikke noe på www.sportmann.no fra Isbjørn of Sweden i det hele tatt. :dog ikke noe særlig god leiter.. :

Ser ut som Sportmann er tomme nå.
De skulle komme med klær til større barn vet jeg, men om det har kommet er jeg usikker på.

Gammel 01-03-12, 22:18   #17
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var kun opp til str 128, men i år har det kommet større størrelser i noen av plaggene iallefall. Vet dog ikke om det har kommet i skalltøyet ennå ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 20:51   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt passformen - skallbuksa er super - jakka er det eneste klesplagget av yttertøy storebror har fått hull i...Fleecjakka - den polarfleecen elsker både jeg og storebror. Luene er fine. microfleecen også. - Jeg synes dog at prisen er stiv og med storebror nå på skolen vet jeg ikke om jeg tar sjansen på så dyre klær - rett og slett i frykt for at det skal forsvinne.

Gammel 01-03-12, 20:53   #19
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker godt passformen - skallbuksa er super - jakka er det eneste klesplagget av yttertøy storebror har fått hull i...Fleecjakka - den polarfleecen elsker både jeg og storebror. Luene er fine. microfleecen også. - Jeg synes dog at prisen er stiv og med storebror nå på skolen vet jeg ikke om jeg tar sjansen på så dyre klær - rett og slett i frykt for at det skal forsvinne.

Jeg leser flere som sier det siste, er det så vanlig at det forsvinner altså?
Poden begynner på skolen til høsten å jeg har kjøpt samme klærne til det, nå er det ingen av de jeg har kontakt med rundt her som har barn som har mistet noe på skolen da.

Gammel 01-03-12, 22:41   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg leser flere som sier det siste, er det så vanlig at det forsvinner altså?
Poden begynner på skolen til høsten å jeg har kjøpt samme klærne til det, nå er det ingen av de jeg har kontakt med rundt her som har barn som har mistet noe på skolen da.

Det kommer veldig an på både barnet og skolen - og foreldre, ikke minst.
Vi har ett stykk ordensmenneske og har ikke mistet noe - Vi har stort sett bare T2H. Men vi har opplevd at storebror ikke hadde ytterjakken sin. Heldigvis kom den til rette dagen etterpå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.