|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenDet var jo en hel del som kjøpte Isbjørnklær husker jeg så da lurer jeg på noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi er fornøyd med luen. Dressen funker nok fint i tørr snø, men her i dette våte klimaet, så funket den ikke så godt uten å bli våt. Foret går helt ned, og så blir det vått og så trekker fukten opp inni og ungen må skifte klær. Så vi har byttet tilbake til Troll igjen.
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenJupp, 7 (snart 8) åringen har masse: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenHar skallbukse og skalljakke. Fornøyd med alt annet enn prisen. Veldig god passform.
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden
Ah godt å høre godeerfaringer på parkasen, den var så fin den vi kjøpte i blått. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenGutt snart seks og i øverste skala når det gjelder å slite ut klær.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Seriøst? Trekker ikke vannet opp nede ved beina og gjør ham våt på innsiden?
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenSkall buksen og skalljakken er vi fornøyd med. Han blir ikke våt. Han har vert litt våt på beina i vinterdressen og klart å rive hull i den på det tykke stoffet på beina så det har vi limt. Er veldig fornøyd med passformen og vanntettheten. Har har ingenting annet i barnehagen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kakemonster
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi har vinterdressen. I Oslo er det nå mengder av søle, smeltevann, sørpe, gjørme og hva-har-du. Kosegrisen var i dag bittelitt våt på ankler og håndledd, og det kommer man aldri unna så lenge barna svømmer i sølepyttene (eller innsjøene som er nå..). Vi er superfornøyd, kunne ikke bedt om mer. Sitter og surfer etter skalltøy as we speak.
|
|
|
|
#10 |
|
Trademark: Imperfection
Ikke etter jeg byttet eccoskoene i sherrox. Etter det har jeg fått svært få skift hjem. Men dressen har blitt ganske våt utenpå. Men gutten har vært tørr.
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Ah, ok. Vi hadde samme problemet med armene også, så det blir ikke denne dressen igjen på oss, hvertfall. Godt dere fikk det til å funke da!
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi har vinterdresse, lue, polartec jakka, og votter. Elsker det. Lille har ikke vært våt i det hele tatt, selv ikke i søleføret som har vært.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenVi har skalljakker og turbukser og i tillegg har begge ungene noen jakker som jeg ikke vet hva heter. Sistnevnte er favorittjakkene til begge ungene. De er myke og gode. Vindtette, men ikke vanntette. De skal visst passe til å ha inni dresser, men ungene mine bruker hjemmestrikkede ullgensere til slikt.
|
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenKanskje skrive hva vi har selv da: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenMen, for noen priser da.. Må jo komme opp i nærmere 7-8 000 for ett fullt sett med innerst til ytterst.
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
7-8000 tror jeg ikke man trenger å komme opp i. Sist redigert av Chablis : 01-03-12 kl 21:54. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
Den jakken har vi i brunt, poden synes den er så god å ha på, den jakken og fleecejakken er favoritten. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of SwedenJeg handler også bare Isbjørn-klær på tilbud, og synes det er dyrt nok da. Vi har en butikk i nabolaget og holdes alltid oppdatert om tilbudene.
|
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Jeg handler også bare på tilbud,xxl har skalljakkene til 500 nå, det synes jeg er grei pris. |
|
|
|
![]() |
|
|