|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Tja, overskriften sier vel det meste. Det er helt klart mange ubetenksomme personer der ute som kan få seg til å si mye rart om en persons vekt, det være seg for høy vekt eller for lav vekt tydeligvis. Hva er det verste du selv har opplevd å få høre, evt. hva er det verste du selv har sagt til noen?
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg er normalvektig, men min mor har i alle år spurt meg om "har du ikke lagt på deg?" hver gang jeg har truffet henne. Hun sluttet for noen år siden, da jeg fortalte henne hvor David kjøpte ølet. Høyt og tydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Du ser ut som en "Belsen-fange".
![]() |
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Si meg, har du tatt brystreduksjon?" (fra min MOR!
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Av ei venninne for ca en time siden: Du ser helt jævelig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Har fått endel kommentarer opp gjennom årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Har du ikke? Jøss.
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Er du gravid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Den er nok mye brukt- har fått det sp.målet jeg også...
![]() |
#10 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg fått to ganger,og da har jeg IKKE vært gravid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har nok fått en del slengbemerkninger, men det er ikke noe jeg henger meg opp i. Det er langt mere subtilt enn som så. Nå vet jeg jo at f.eks min søster snakker om det til andre, for hun komenterer stadig andres vekt til meg og det er bare den hun er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lett rørt
|
Denne har jeg og fått en gang. Da svarte jeg bare: Nei jeg er altså bare så feit!
![]() |
#13 |
Textrovert
|
Sant nok. I fjor sommer stirret en av jentene i barnehagen til poden lenge på meg før hun sa "mamma, mamma, det var skikkelig TJUKKE pupper". Jeg så at moren bare dro datteren med seg ut porten, mens jeg ble gående og fnise for meg selv. Jeg var ikke det minste flau, moren derimot ...
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Nei, faktisk ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
tankefull
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Tja.... Min svigermor har en tendens til å snakke leeenge før hun tenker. Jeg fikk låne en kjole av min søster til et bryllup. Den var for liten, siden hun hadde fått den sydd inn til seg selv etter hvert som hun gikk ned i vekt. Jeg spurte min svigermor litt forsiktig om hun kunne hjelpe meg å sy den ut igjen? Hvorpå hun svarte: Nei, det går ikke an å sy den SÅ mye ut! Da må du i tilfelle la være å spise de neste 14 dagene! Med en falsk latter. Sist redigert av Hannah : 10-03-08 kl 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Viser tenner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Næsj, alle klassikerne. Skjelett, beinrangel, "du EIER jo ikke former jo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
A friend with benefits
|
Noe sånt i den duren hos meg også. Noe av det verste jeg har hørt var vel at jeg så ut som en skjelett.
![]() |
#19 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Tja, tror jeg har vært ganske uheldig, og fått mange ekle kommentarer opp igjennom årene. Men den desidert verste tror jeg var:
![]() |
#20 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fy søren,den var STYGG!! |
![]() |
![]() |