Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 15:45   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

Jeg har fått noen uheldige kommentarer på utsende mitt jeg også. Bla sa sjefen min en gang at hun kunne ikke se meg fordi lyktestolpen sto i veien

Men til deg som fikk en kommentar fra et barn som lurte på om du hadde spist for mye, hvorfor går du med en gang ut fra at det er dårlige holdninger i forholdt til overvekt hjemme hos henne?

Er det meg du tenker på? Jeg går overhode ikke ut fra at det er dårlige holdninger til overvekt hjemme hos henne. Jeg mente at foreldrene syntes det far flaut at ungen deres kom med den komentaren. De var redd jeg ville ta meg nær av det.

Av små barn og fulle folk hører en sannhenten er det noe som heter, det er ikke alltid så greit å være forelder til disse oraklene av sannhet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 16:40   #2
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er det meg du tenker på? Jeg går overhode ikke ut fra at det er dårlige holdninger til overvekt hjemme hos henne. Jeg mente at foreldrene syntes det far flaut at ungen deres kom med den komentaren. De var redd jeg ville ta meg nær av det.

Av små barn og fulle folk hører en sannhenten er det noe som heter, det er ikke alltid så greit å være forelder til disse oraklene av sannhet.

Det var Mailmor sin kommentar jeg tenkte på og ikke din. Jeg har også en datter som kan lire av seg både det ene og det andre og det er ikke alltid like hyggelig

Gammel 04-04-08, 15:30   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Jeg har alltid vært slank, veide 50 kg til 1.63-høyde til jeg var mange og 20.
Veide deretter rundt 60 kg etter graviditet, men fortsatt slank. Fikk stoffskiftesykdom som et par og trettiåring og la på meg masse, sikkert nærmere 20 kg på det verste. Hadde aldri tenkt hvilke subtile kommentarer man kan få, særlig fra de som ikke kjente meg før jeg la på meg (les:kolleger)
F.eks: underforstått at jeg ikke var populær da jeg var yngre (ha, ha) når vi snakker om ungdomstida.
Ja, du tar deg et kakestykke til, ja!
Drev DU med idrett?

Jeg gikk etterhvert ned 15 kg, men svært få kommenterte DET. Nå har jeg igjen 5 kg for mye etter siste graviditet, men stresser ikke med det.
Glad jeg slapp å høre sånne kommentarer da jeg var ung og sårbar!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
overvekt, undervekt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.