|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tar du roret?Jeg tar roret. Men jeg foretrekker å ligge med hånda dovent i sjøen og sole meg, så jeg gir det gjerne fra meg igjen også.
|
|
|
|
#23 |
|
Hertuginne
|
Sv: Tar du roret?Mannen min er tryggere bak roret enn det er, og trives også bedre bak roret enn det jeg gjør (det siste har nok en sammenheng med det første), så det er ikke ofte jeg tar roret, men jeg kan jo om jeg må. Hvis vi en gang kjøper oss båt skal jeg ta båtførerprøven.
|
|
|
#24 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Tar du roret?Jeg overlater roret til fergekapteinene på Hovedøya-båten.
|
|
|
#26 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du roret?Jeg KAN ta roret, men foretrekker å sole meg
|
|
|
#28 |
|
Smugleser
|
Sv: Tar du roret?Ja, jeg tar roret. Men erkjenner likevel at Andmannen kjører mest. Jeg er likevel under trening på påhengsmotor, der roter jeg litt, gitt.
|
|
|
#29 |
|
Smugleser
|
Sv: Tar du roret?Vi har forresten ikke båtførerprøven noen av oss, men jeg har vært i båt enn Andamannen. I fjor fikk han "Veien til båtførerprøven" av meg i julegave, og jeg nektet ham å kjøpe båt før han hadde lest hele.
|
|
|
#31 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Tar du roret?Jeg synes faktisk at om man har barn så er det litt viktig at mødre gjør slike ting jeg altså. Ikke sånn presserende farlig å la være, men at det er en Fin Ting å vise at kvinner faktisk er stort sett kompetente.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tar du roret?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Tar du roret?Jeg tar roret i forholdet, teller det?
|
|
|
#35 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Tar du roret?Jeg er ikke engang smart nok til å finne ut hvor jeg kan melde meg på kurs til å ta båtførerprøven.
|
|
|
#37 |
|
Audacious
|
Sv: Tar du roret?Vi kjører bare småbåter (påhengsmotor/robåter), og det deler vi ganske likt. Om vi skal et sted vi ikke er kjent så sitter ofte jeg foran, for jeg er bedre på å se grunner. I svært bekkenløse perioder har jeg syntes det har vært vondt å starte tunge påhengsmotorer, forresten.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Tar du roret?Elise.. Det er mange som arrangerer båtførerkurs. Det finnes også internettbaserte kurs. Folkeuniversitetet, båtforeninger, redningsselskapet og andre har kurs. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tar du roret?Jeg hadde også båtførerprøven som valgfag på ungdomsskolen. (Er forresten dette verdt noe i dag? Jeg kan ikke reglene for å kjøre båt nå lenger - det er en stund siden jeg var oppdatert.)
|
|
|
#40 |
|
|
Det er vel så mye verd som kunnskapene du har med deg derfra vil jeg tro. Du trenger vel heller ikke ta noen ny prøve hvis det er snakk om krav om båtførerprøve. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|