|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor nærme eksen er du komfortabel med å bo? | |||
Hver sin del av tomannsbolig går greit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 20,37% |
Minst et hus mellom oss, takk! |
21 | 19,44% |
Så lenge det er ute av synsvidde går det greit |
39 | 36,11% |
Samme nabolag, men minst 5 minutters sykkelavstand |
15 | 13,89% |
Samme by får holde! |
10 | 9,26% |
Ideelt sett burde eksen bo et veldig varmt sted langt borte |
11 | 10,19% |
Denne pollen er en dustepoll |
3 | 2,78% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Havets bunn?
![]() |
#62 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg vil presisere at det hadde gått helt fint og vært helt ok om vi bodde lengre unna hverandre også, altså. Men samme by er vel et slags minstekrav når Poden er så liten.
![]() |
#63 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?
.
Jeg skrev veldig varmt i pollen, det var lagt inn mulighet for å tolke det til en veldig ubehagelig varme, hvis det hjelper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg skjønte at det var gåavstand for ungene dere tenkte på. :ikkeheltblåst: |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Om det hadde blitt skilsmisse fra den mannen som jeg har nå, så hadde vi helst bodd et par hus bortenfor hverandre. Han er som meg, at selv om man er sint og lei seg, så tar man seg sammen og prøver å være rettferdig. Så det hadde gått greit.
![]() |
#66 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Var det så krise at vi ikke kunne bo sammen lenger, så fikk samme by holde så fremst vi begge hadde bil.
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?
Nei, vikke gi'n varme likavel. Men kulde og regn kan jeg slå til på. Eller intens varme med for lite drikke kanskje. |
![]() |
![]() |
#68 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Dette blir jo helt hypotetisk fra min side, men jeg skulle tro at jeg ønsket ham ute av synsvidde samtidig som at han kunne bo nær nok til at ungene kunne gå. Da foreldrene mine skilte seg, så flyttet pappa inn i leilighet i samme (veldig lange) gata. Det var praktisk.
![]() |
![]() |
#69 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg kunne vel bodd i samme by ..., evt samme nabolag med litt avstand mellom husene.
![]() |
#70 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Vi kunne helt fint bodd i hver vår del av en tomannsbolig.
![]() |
#71 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg svarte utenfor synsvidde, men synes dette er veldig vanskelig å ha noen formening om. For ungene hadde det sikkert vært greit å ha ham veldig nært, men hva gjorde at vi gikk fra hverandre? Ville jeg klart å leve på en grei måte med mannen og hans nye dame i nabolaget f.eks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Det tror jeg kommer veldig an på hvordan bruddet var. Hadde han hatt sex med nabodama bak min rygg i en evighet, så hadde jeg nok villet være lengst mulig fra han. Likevel håper jeg at jeg uansett hadde klart å bo i gåavstand - for barnas skyld.
![]() |
#73 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg svarte alt. nr 3, at det går greit å bo utenfor synsvidde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg skulle nok fint klart å dele tomannsbolig med X. |
![]() |
![]() |
#75 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg kunne godt ha bodd i samme hus, men vet at han ikke hadde klart det. Men så nært som mulig hadde vært det beste, slik at barna kunne komme seg imellom mamma og pappa på egenhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Bor i samme skolekrets som eksen slik at barna kan gå imellom oss uten at vi er naboer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Hvor tett på eksen ville du vært komfortabel med å bo ved et samlivsbrudd?Ute av synsvidde, men samtidig bør avstanden være så kort at barna kan gå mellom boligene når de blir litt eldre...
![]() |
|
|