Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Kommer an på eksen det. Jeg har en eks som jeg helst ser at bor laaaaangt unna meg. Det er mye bedre for jenta at han bor langt unna siden han ikke er interessert i å ha henne likevel. Det var mye sårere da han bodde 5 min unna enn nå når han bor mange timer unna.
Min andre eks bor i gåavstand unna og det er jeg veldig glad for. Jeg var redd for at han skulle kjøpe leilighet i samme borettslag som meg, men sånn at jeg ikke ser han er greit. Nå kan de to største gå til han om de ønsker.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Nei. Altså. Det er sikkert veldig fint om man kan bo i gåavstand. Men man har da bil.
Det er kanskje noen år til ungene kan kjøre bilen? Når jeg tenker at gåavstand er fint så er ikke det pga meg, men pga ungene. Jeg syns det er fint at de kan gå litt mellom husene når de ønsker det. Eldste her benytter seg en del av det. Ho kommer hit for å hente ting hun har glemt, for å få hjelp til leksene eller bare for å gi mamman en klem på vei forbi etter skolen.