|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor nærme eksen er du komfortabel med å bo? | |||
| Hver sin del av tomannsbolig går greit |
|
22 | 20,37% |
| Minst et hus mellom oss, takk! |
|
21 | 19,44% |
| Så lenge det er ute av synsvidde går det greit |
|
39 | 36,11% |
| Samme nabolag, men minst 5 minutters sykkelavstand |
|
15 | 13,89% |
| Samme by får holde! |
|
10 | 9,26% |
| Ideelt sett burde eksen bo et veldig varmt sted langt borte |
|
11 | 10,19% |
| Denne pollen er en dustepoll |
|
3 | 2,78% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Hver gang jeg tenker på dette så går jeg gjennom følgende steg:
|
|
|
#22 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?allium, jeg lagde det alternativet for deg og et par andre. Det er ikke alle ekser man kan ha noe komfortabelt forhold til, men jeg håper de er unntaket.
Men det var interessant å lese hva du tenkte om det. Jeg tenker først og fremst på hva man selv ville sett på som ok, ikke hva som er tingenes tilstand. Jeg vil tro at mange bor lenger fra hverandre enn den ene eller begge kunne tenkt seg, av praktiske eller økonomiske grunner eller fordi den ene parten tenker annerledes. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg valgte i samme nabolag. Men dette blir jo ren synsing, jeg vet jo ikke hvordan et eventuelt brudd ville bli, det er jo mange faktorer som spiller inn, men vi har jo samme mål om at ungene skal ha det bra, og ingen av oss hadde ønsket å bo så langt vekk at vi ikke kunne dele 50/50, og da må man jo helst bo innenfor samme skolekrets.
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Samme her. For barnas skyld ville vi bodd så nær hverandre som mulig.
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Akkurat nå hvor situasjonen er urealistisk tror jeg nok at jeg gledelig hadde bodd like ved, man vil jo tro man er rasjonell og fornuftig. Virkeligheten ville nok vært vanskeligere. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Nå har jeg jo ikke opplevd dette. Men om det noen gang skulle skje, håper jeg vi ville klart å samarbeide såpass at vi kunne bodd i samme nabolag med overkommelig gangavstand til hverandre |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bare sær
Det tenker jeg også. For ikke å snakke om et par jeg kjenner, som har to leiligheter sammen - rekkehuset der barna bor, og en liten leilighet. De bytter på å bo sammen med barna, og å bo i leiligheten.
|
|
|
#28 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Polyanna er så søt! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg har bodd i nabohuset til min ex.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Min eks kunne fint bodd et varmt sted langt borte for min del. |
|
|
|
#31 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?*Å hoppsideisi*
Sist redigert av Interference : 21-01-09 kl 00:54. Årsak: Trenger ikke å fyre opp liksom. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg kunne bodd i samme 2 mannsbolig, ingen problem fordi vi er verdens beste venner. Vi har hatt ett kjempegodt forhold etter bruddet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Tomannsbolig ville jeg valgt. Da kunne ungene løpt mellom som de ville, og jeg hadde hatt full kontroll på mat, stell, lekser og diverse. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er det veldig mange som sier til Exbo og meg.
Tja, det er levelig med denne delingen en god stund i hvertfall. Jeg tror jeg blir boende her (i samme blokk) et drøyt år til (har bodd slik i ett år nå), og jeg håper og tror at vi får til denne delingen fram til jeg flytter et annet sted. Og ja, det ville også vært aktuelt om bilen vi har nå blir ødelagt og vi må kjøpe ny.
|
|
|
#36 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#37 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg svarte samme nabolag. Synes det høres passe ut, med tanke på at det ikke krever mye stress å bytte hjem for barna, uansett omsorgsfordeling. Samtidig ikke så nærme at de kan løpe bort til den andre hvis de ikke er fornøyd med middagen hos den ene...
|
|
|
#39 |
|
Bare sær
Skjønner.
|
|
|
#40 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jo, jo, men det er litt dumt å sette spørsmålstegn ved hvorfor noen går i fra hverandre av den grunn. At de fikser det er jo rett og slett kjempefint.
|
![]() |
|
|