|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor nærme eksen er du komfortabel med å bo? | |||
| Hver sin del av tomannsbolig går greit |
|
22 | 20,37% |
| Minst et hus mellom oss, takk! |
|
21 | 19,44% |
| Så lenge det er ute av synsvidde går det greit |
|
39 | 36,11% |
| Samme nabolag, men minst 5 minutters sykkelavstand |
|
15 | 13,89% |
| Samme by får holde! |
|
10 | 9,26% |
| Ideelt sett burde eksen bo et veldig varmt sted langt borte |
|
11 | 10,19% |
| Denne pollen er en dustepoll |
|
3 | 2,78% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Nemlig. Da jeg begynte å se på leilighet til meg, og exen spurte "hvor skal du på visning idag" og jeg pekte ut kjøkkenvinduet på blokka rett over veien, sperra han øya opp kan du si. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Men da forutsetter du jo at det alltid er husarbeidet man har kranglet om.
|
|
|
#43 |
|
Leser
|
Slik bruker jeg også å skille meg i fantasien.
|
|
|
#45 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Definitivt.
|
|
|
#46 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Åh, jeg husker da jeg var 14 år og klina med en tøff gutt under utelampa hjemme. Det var visst fryktelig feil. Hele nabolaget kunne jo se oss.
|
|
|
#48 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Da vi gikk fra hverandre i sommer, måtte vi vurdere akkurat dette. Samme oppgang fant vi ut at var for nært. Rett over gata, slik at vi så rett inn til hverandre, var også litt i nærmeste laget, men kunne ha gått under tvil. Rett over gata og 100 meter bort var perfekt for oss, og slik bor vi nå.
|
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Er det ikke det dere har nå da? Vet ikke hvor lang tid det tar å sykle trappene mellom en etasje jeg, men tror sannelig at jeg hadde brukt mer enn 5-minutter... |
|
|
|
#50 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#51 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg mener at man bør bo inninfor samme skolekrets. Jeg er vel ikke helt på skillsmisse jeg heller, men har det vært et kjipt brudd som han har hatt et sterkere ønske om enn meg, så har jeg sikkert velle hatt han utenfor synsvidde. Har dette vært noe vi har vært enige om, har vi kanskje kunne bodd nærmere.
|
|
|
#52 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Vi bor i to forskjellige skolekrets og ser at det blir litt dumt. Er såpass langt at det er noen år før de kan sykle mellom oss, men det tar kun få min. med bil. Tror nok han flytter nærmere etterhvert.
|
|
|
#53 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Polyanna sa det så fint. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Exen bor ca 10 min unna med bil, og det fngerer greit. I gå/sykleavstand så fungerer det også greit når ungene blir litt større. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg vil si det hadde betydd mye hvordan bruddet hadde vært - om det var en fredelig prosess og vi fortsatt var gode venner, kunne vi sikkert bodd i hver vår del av en tomannsbolig i så måte (stemte det). Men om oppgjøret var stygt og bittert hadde jeg sikkert ønsket han ut av synsvidde, om enn umiddelbar nærhet for ungenes skyld!
|
|
|
#57 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Årsaken til bruddet ville nok vært avgjørende, tror jeg. Om det var heftig utroskap og han feks hadde hatt forhold på si over tid med min søster, venninne eller lignende, tror jeg ikke at vegg i vegg hadde vært greien. Dersom forholdet bare hadde gått over, liksom, og vi var venner, så kanskje. Men jeg tror ikke et forhold som vårt bare kunne gått over for begge på likt. Litt for mye følelser til det.
|
|
|
#58 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Kommer an på eksen det. Jeg har en eks som jeg helst ser at bor laaaaangt unna meg. Det er mye bedre for jenta at han bor langt unna siden han ikke er interessert i å ha henne likevel. Det var mye sårere da han bodde 5 min unna enn nå når han bor mange timer unna.
Det er kanskje noen år til ungene kan kjøre bilen? Når jeg tenker at gåavstand er fint så er ikke det pga meg, men pga ungene. Jeg syns det er fint at de kan gå litt mellom husene når de ønsker det. Eldste her benytter seg en del av det. Ho kommer hit for å hente ting hun har glemt, for å få hjelp til leksene eller bare for å gi mamman en klem på vei forbi etter skolen.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Litt vanskelig å si siden tanken er så fjern. Ingen planer om å gå i fra hverandre akkuratt
|
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Kan ikke svare. Unner ikke eksen å bo noe sted det er varmt - trenger alternativet "Et sted innmari langt borte hvor det alltid er kaldt". |
|
![]() |
|
|