|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Passiv
|
![]() Hedningarna! |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Har du hørt svenske Laleh? Hør f.eks. på Invisible på hjemmesiden hennes. Sist redigert av Muskat : 25-09-06 kl 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]()
Fant du den? Hvis ikke så kan jeg jo maile/msn'e den til deg. Men får i tilfelle ikke gjort det før i slutten av uken, for i morgen reiser jeg på seminar med jobben
![]() |
#66 |
Getting in tune
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Jeg fant den
![]() |
#67 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg elsker svensk musikk. Kent, Imperiet, Tomas Ledin, Yngwie Malmsteen, The Cardigans, Noice, Håkan Hellstrøm. Tidligere var det også Europe, Roxette, Niklas Strömstedt m.m. Og så har jeg sikkert glemt en hel haug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
lissom sjarmør
![]()
Hvis du tenker på avataren, så er ikke det så rart. Det er nemlig Magnus Uggla. Det bildet ble brukt på en av skivene hans. Var ikke coverbildet, men et av bildene inne i heftet eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Glamorøs
|
![]()
Jeg tenkte egentlig på headbange-smileyen, syns den likner også.
Ikke vær så grei på det da! Jeg er i skikkelig kranglehumør og prøver fortvilet å være så frekk at noen blir fornærmet og krangler med meg. Jaja. Når jeg er melankolsk så hører jeg på country og bluegrass. Jeg slapper ikke av til Kent jeg får lyst til å lappe til dem og brøle "Ta dere sammen!" Kanskje jeg burde oppsøke Kent og krangle med dem?
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]()
Ainbusk singers het de, nå tror jeg de kun heter Ainbusk (einebusk på dialekte fra Gotland). Jeg som svensk syns selvsagt at det finnes mange bra svenske artister/grupper. Timbuktu liker jeg, men ikke Kent. Av de "gamle" som ikke er nevnt var jeg en stor tilhenger av Ratata en gang i tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
lissom sjarmør
![]()
Du må nok være betraktelig frekkere for å hisse på deg meg. Jeg er ganske rolig av meg, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Glamorøs
|
![]()
Hm. Jeg er visst ikke så flink til å være altfor frekk. Dessuten har jeg egentlig veldig stor respekt for folks musikksmak. Til og med dem som liker trance.
![]() |
#76 |
Glamorøs
|
![]()
Men jeg er jo nesten alltid enig med de gravide og hormonelle jo. Kanskje jeg er sympatihormonell? Jeg er usedvanlig grinete denne høsten.
![]() |
#79 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Liker dere svensk musikk?
Helt enig! Herlige greier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Liker dere svensk musikk?Ja, jeg liker mye svensk musikk.
![]() |
|
|