Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere svensk musikk?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 08:32   #61
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bo Kaspers, Lisa Ekdal, Kent,

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 09:06   #62
Albertine
Passiv

Standard

Hedningarna!

Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 09:47   #63
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du hørt svenske Laleh? Hør f.eks. på Invisible på hjemmesiden hennes.

Dette skulle altså stå i en helt annen tråd.

Sist redigert av Muskat : 25-09-06 kl 10:04.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 10:28   #64
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Søker på Ainbush og finner ikke noe.. Er det slik det staves?

Ainbusk var det visst

Gammel 25-09-06, 23:04   #65
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Ainbusk var det visst

Fant du den? Hvis ikke så kan jeg jo maile/msn'e den til deg. Men får i tilfelle ikke gjort det før i slutten av uken, for i morgen reiser jeg på seminar med jobben

Gammel 26-09-06, 06:58   #66
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Fant du den? Hvis ikke så kan jeg jo maile/msn'e den til deg. Men får i tilfelle ikke gjort det før i slutten av uken, for i morgen reiser jeg på seminar med jobben

Jeg fant den

Gammel 28-09-06, 13:58   #67
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker svensk musikk. Kent, Imperiet, Tomas Ledin, Yngwie Malmsteen, The Cardigans, Noice, Håkan Hellstrøm. Tidligere var det også Europe, Roxette, Niklas Strömstedt m.m. Og så har jeg sikkert glemt en hel haug.

Men kongen er og blir Magnus Uggla.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:24   #68
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den smileyen ser faktisk ut som Magnus Uggla.

Tråkker jeg mange på tærne hvis jeg sier at jeg syns Kent er skikkelig sytete, klagete, enerverende og kjedelig musikk?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:35   #69
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den smileyen ser faktisk ut som Magnus Uggla.

Hvis du tenker på avataren, så er ikke det så rart. Det er nemlig Magnus Uggla. Det bildet ble brukt på en av skivene hans. Var ikke coverbildet, men et av bildene inne i heftet eller noe sånt.

Du tråkker meg på tærne. Men det skal du jo få lov til.
Jeg syns Kent er utrolig deilig musikk. Får meg til å slappe av, og passer utrolig godt hvis jeg er i det melankolske hjørnet en kveld. Og det er jeg rett som det er.

Gammel 28-09-06, 14:36   #70
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tråkker jeg mange på tærne hvis jeg sier at jeg syns Kent er skikkelig sytete, klagete, enerverende og kjedelig musikk?

Ikke meg iallefall .

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:53   #71
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvis du tenker på avataren, så er ikke det så rart. Det er nemlig Magnus Uggla. Det bildet ble brukt på en av skivene hans. Var ikke coverbildet, men et av bildene inne i heftet eller noe sånt.

Jeg tenkte egentlig på headbange-smileyen, syns den likner også.

Du tråkker meg på tærne. Men det skal du jo få lov til.
Jeg syns Kent er utrolig deilig musikk. Får meg til å slappe av, og passer utrolig godt hvis jeg er i det melankolske hjørnet en kveld. Og det er jeg rett som det er.

Ikke vær så grei på det da! Jeg er i skikkelig kranglehumør og prøver fortvilet å være så frekk at noen blir fornærmet og krangler med meg. Jaja. Når jeg er melankolsk så hører jeg på country og bluegrass. Jeg slapper ikke av til Kent jeg får lyst til å lappe til dem og brøle "Ta dere sammen!" Kanskje jeg burde oppsøke Kent og krangle med dem?

Gammel 28-09-06, 15:26   #72
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Ainbush singers eller noe sånt heter de- den er bare helt nyyyyyyyydelig. Den heter Älska mej för den jag är. Jeg har den på CD forresten...

Ainbusk singers het de, nå tror jeg de kun heter Ainbusk (einebusk på dialekte fra Gotland). Jeg som svensk syns selvsagt at det finnes mange bra svenske artister/grupper. Timbuktu liker jeg, men ikke Kent. Av de "gamle" som ikke er nevnt var jeg en stor tilhenger av Ratata en gang i tiden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:28   #73
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick

Jeg er i skikkelig kranglehumør og prøver fortvilet å være så frekk at noen blir fornærmet og krangler med meg.

Du må nok være betraktelig frekkere for å hisse på deg meg. Jeg er ganske rolig av meg, egentlig.
Så enten må du bli frekkere, eller så må du yppe deg på noen andre.

Gammel 28-09-06, 17:08   #74
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Så enten må du bli frekkere, eller så må du yppe deg på noen andre.

Hm. Jeg er visst ikke så flink til å være altfor frekk. Dessuten har jeg egentlig veldig stor respekt for folks musikksmak. Til og med dem som liker trance.

Gammel 28-09-06, 17:23   #75
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Glitter, vi begynner å bli noen gravide og hormonelle her nå. Bare et lite tips.

Gammel 28-09-06, 17:24   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Glitter, vi begynner å bli noen gravide og hormonelle her nå. Bare et lite tips.

Men jeg er jo nesten alltid enig med de gravide og hormonelle jo. Kanskje jeg er sympatihormonell? Jeg er usedvanlig grinete denne høsten.

Gammel 28-09-06, 20:21   #77
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Huffda, høres ikke noe gøy ut. Du få en kozemozeklemmz av meg, kanskje du får ut litt aggresjon da.

Gammel 28-09-06, 20:25   #78
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes også det er veldig mye bra svensk musikk, så lenge jeg slipper unna Carola og danseband (dænsebænd).

Gammel 12-10-06, 07:31   #79
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Liker dere svensk musikk?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jan Johansson! Han døde også. I trafikkulykke tror jeg "Vise från Utanmyra" eller hva den heter... Helt nydelig! Mye annet også fra "Jazz på Svenska" og "Jazz på Ryska" (tidligere to utgivelser som nå er slått sammen til en cd). Pappa hadde Jazz på Svenska på kassett da jeg var liten, og nå har jeg cd'en selv, og enda ser jeg ikke ut til å bli lei musikken.

Helt enig! Herlige greier!
Er ellers stor fan av The Real Group, som er utrolige live!

Ellers er ABBA store ( i mine øyne), har alt i vinyl, og det finnes vel en cd i hylla med Ace of Bace, en kassett med Carola (80-tallet) og et par cd'r med Bo Caspers. Og Jan Johansson.
Og Rebecca Törnquist!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 08:43   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere svensk musikk?

Ja, jeg liker mye svensk musikk.

Dr Kosmos er noe av den beste skrangelsosialistrocken jeg vet om og Cajsa-stina Åkerstrøm har nydelige sanger...

Så lenge det ikke er dansband, så er jeg nok åpen for idéen....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.