Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere svensk musikk?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 14:35   #1
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den smileyen ser faktisk ut som Magnus Uggla.

Hvis du tenker på avataren, så er ikke det så rart. Det er nemlig Magnus Uggla. Det bildet ble brukt på en av skivene hans. Var ikke coverbildet, men et av bildene inne i heftet eller noe sånt.

Du tråkker meg på tærne. Men det skal du jo få lov til.
Jeg syns Kent er utrolig deilig musikk. Får meg til å slappe av, og passer utrolig godt hvis jeg er i det melankolske hjørnet en kveld. Og det er jeg rett som det er.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:53   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvis du tenker på avataren, så er ikke det så rart. Det er nemlig Magnus Uggla. Det bildet ble brukt på en av skivene hans. Var ikke coverbildet, men et av bildene inne i heftet eller noe sånt.

Jeg tenkte egentlig på headbange-smileyen, syns den likner også.

Du tråkker meg på tærne. Men det skal du jo få lov til.
Jeg syns Kent er utrolig deilig musikk. Får meg til å slappe av, og passer utrolig godt hvis jeg er i det melankolske hjørnet en kveld. Og det er jeg rett som det er.

Ikke vær så grei på det da! Jeg er i skikkelig kranglehumør og prøver fortvilet å være så frekk at noen blir fornærmet og krangler med meg. Jaja. Når jeg er melankolsk så hører jeg på country og bluegrass. Jeg slapper ikke av til Kent jeg får lyst til å lappe til dem og brøle "Ta dere sammen!" Kanskje jeg burde oppsøke Kent og krangle med dem?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:28   #3
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick

Jeg er i skikkelig kranglehumør og prøver fortvilet å være så frekk at noen blir fornærmet og krangler med meg.

Du må nok være betraktelig frekkere for å hisse på deg meg. Jeg er ganske rolig av meg, egentlig.
Så enten må du bli frekkere, eller så må du yppe deg på noen andre.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 17:08   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så enten må du bli frekkere, eller så må du yppe deg på noen andre.

Hm. Jeg er visst ikke så flink til å være altfor frekk. Dessuten har jeg egentlig veldig stor respekt for folks musikksmak. Til og med dem som liker trance.

Gammel 28-09-06, 17:23   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Glitter, vi begynner å bli noen gravide og hormonelle her nå. Bare et lite tips.

Gammel 28-09-06, 17:24   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Glitter, vi begynner å bli noen gravide og hormonelle her nå. Bare et lite tips.

Men jeg er jo nesten alltid enig med de gravide og hormonelle jo. Kanskje jeg er sympatihormonell? Jeg er usedvanlig grinete denne høsten.

Gammel 28-09-06, 20:21   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Huffda, høres ikke noe gøy ut. Du få en kozemozeklemmz av meg, kanskje du får ut litt aggresjon da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.