|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkersug
Hjelper det mot noe mer?? Jeg liker nemlig sånne tryllemidler …
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: SukkersugFordi suget opprettholdes med litt dessverre. |
|
|
|
#23 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SukkersugJa! Og krumelurepiller!!!
|
|
|
#24 |
|
tankefull
|
Sv: SukkersugJeg drister meg frampå, og spør igjen. Jeg får ofte sånn ekkel bismak av kunstig søtningsmiddel, samme med fruktose også. Dermed klarer jeg ikke bruke det i maten jeg lager. Funker Sukrin på samme måte, eller er det en sjangs for at jeg ikke vil få den samme bismaken av dette? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: SukkersugDu mener den metalliske smaken av fruktose, eller den vonde av splenda? |
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Sukkersug
Nei, men jeg mener at det ikke vil funke å ta noe for å slutte med noe annet.
|
|
|
#27 |
|
En Som Trener
|
Sv: SukkersugSukrin kan funke som erstatning for endel, men kan også opprettholde søtsuget for noen. Her er forøvrig litt info fra wikipedia om søtstoffet sukrin (som for øvrig har navnet Erythritol). http://en.wikipedia.org/wiki/Erythritol
|
![]() |
|
|