|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Bare le du Divine, men som du ser er det opp til flere schmarte mennesker som er enig med meg! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Snålt spørsmål. Men om jeg skulle velge - jeg skulle nok likt å være en sånn variant av meg av og til. (Det måtte jo nesten bli en LOST-character...)
|
|
|
|
#63 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?
Hun er så pen i den der musikkvideoen Wicked game eller noe sånt. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#64 |
|
intro
|
He-he, nei, men jeg tror jeg så vidt har sett snurten av deg på et bilde en gang - og jeg har dessuten lest at du er pen. Det er ikke Cruz, synes jeg.
Helt enig, det var det første som slo meg da jeg så bildet (skjønt jeg aner selvfølgelig ikke hvem Mila Kunis er).
|
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg for min del er så lei av at Angelina Jolie ser ut som meg jeg da. |
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Vi er kvinner. Vi er mer opptatt av den sensuelle og seksuelle greia skjønner du. Så skal vi ha en som ligner på en maskin så er det bedre med en sånn en: |
|
|
|
#68 |
|
Har tro på forbedring
|
Upraktisk...Spesielt om du skal ut å fly og gå gjennom metalldetektor og sånn..men kanskje Sokk vil anse det som en fin greie å pusse metall litt....
|
|
|
#70 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg skulle bare ønske at jeg var 5-10 kg lettere, noen cm høyere, hatt stram mage og ikke de grå hårene på hodet, så hadde jeg egentlig vært fornøyd. Vet ikke hvem det ville lignet på da, egentlig. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Shake it out!
|
Ja finn dere en kjendis, dette er en shallow tråd, fullstendig useriøs. Jeg liker også godt meg selv, og kommer ikke til å kontakte platisk kirurg med det første
|
|
|
#75 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Da jeg var yngre ville jeg definitivt valgt å være blond, høy og pen. "Alle" vennene mine var det, og jeg var alltid den minst pene.
|
|
|
|
#76 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Jeg kunne definitivt tenkt meg å se ut som Lucy Liu.
|
|
|
#77 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Skal jeg velge en kjendis jeg gjerne ville sett ut som, tror jeg det må bli henne:
|
|
|
|
#78 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Av en eller annen grunn var Ashley Judd den første jeg tenkte på.
|
|
|
#79 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut?Sandra Bullock - uten tvil!
|
|
|
#80 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ville du ha sett ut? |
|
![]() |
|
|