|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler
Jeg sier som Obama: Yes, vi can. Eller, nei.
Ja, ikke sant?
Du skal nå alltid være så prippen og ødelegge moroa, Safran. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Passiv
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerBye-gones, Surre. Jeg har da hukommelse som en gullfisk. Man er da ikke blondine for ingenting. |
|
|
|
#127 |
|
Passiv
|
Hvis man starter her med å se på smileyene og slenger dem inn der man synes de ser fine ut så har jeg hørt at noen her startet med å tenke at det var snill. Jeg har svart noe ala "Fiiiine gutten din!
Skal bare lagre dette sitatet til å bruke mot Skvetten senere jeg. |
|
|
|
#130 |
|
Ringskrømt
|
Da har vi rett og slett forskjellig oppfattelse av hva "snill og søt" er for noe. Jeg pleier nemlig å sette det blikket i mannen hvis han sier noe dumt. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
villende
|
Ja, den første er bare teit, man ser ikke at det er en skikkelig tunge. Den andre erter. Jeg er ute etter den type gjeiping som man bruker som litt syrlig svar når man blir ertet. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Passiv
|
Det verste er at jeg syntes den var litt snål, men så het den jo snill, så da var den sikkert det, tenkte jeg i starten. |
|
|
|
#134 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Passiv
|
Ut fra dette kan vi slutte at mannen synes du virker fornøyd og føler seg vel når du prøver å få ham til å rette seg i ryggen i ren skrekk. |
|
|
|
#136 |
|
Passiv
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerMens vi diskuterer smileyer vi trenger så TRENGER jeg virkelig den pms-smileyen som er øksemorder. Den trenger ikke være koblet mot pms egentlig. |
|
|
|
#137 |
|
Borte
|
Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne reglerDenne tråden er helt umulig å skumlese.
|
|
|
#138 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det audiovisuelle er en viktig bidragsyter som så klart mangler på FP. Det som fører til den klassiske: "Er du sur?" |
|
|
|
![]() |
|
|