Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 00:30   #121
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

HJa, for det er sjempenaturlig å stikke fingrene i ørene når man har sex.

Jeg sier som Obama: Yes, vi can. Eller, nei.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Den beveger tunga i en ekstrem fart, den der. :fascinert:

Ja, ikke sant? og

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå har dere tippet over, damer. Gå og legg dere.

Du skal nå alltid være så prippen og ødelegge moroa, Safran.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:33   #122
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja.

Pøsj, jeg er bare litt ekkelt skarp i kanten.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:34   #123
Skvetten
Passiv

Standard

Bye-gones, Surre. Jeg har da hukommelse som en gullfisk. Man er da ikke blondine for ingenting.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:37   #124
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå har dere tippet over, damer. Gå og legg dere.

Saffy dah.

Gammel 08-09-09, 00:46   #125
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du skal nå alltid være så prippen og ødelegge moroa, Safran.

Ja, for det er jo alltid jeg som er prippen! Nå har jeg hørt det også!

Gammel 08-09-09, 01:01   #126
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det var vel der jeg begynte å stusse. :flirer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 08:03   #127
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

På en skala, hvor hjerneskadd er man egentlig når man synes snill-smileyen ser snill og søt ut? Skalaen går til ca. 13.

Hvis man starter her med å se på smileyene og slenger dem inn der man synes de ser fine ut så har jeg hørt at noen her startet med å tenke at det var snill. Jeg har svart noe ala "Fiiiine gutten din! "

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

er en liten vulgær slikker og tungen er beviset på at her er det sankk om munnsex og da helst jentesex.

Sånn er det med den saken.
Og alle som ikke er enig er ikke særlig smart.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Bye-gones, Surre. Jeg har da hukommelse som en gullfisk. Man er da ikke blondine for ingenting.

Skal bare lagre dette sitatet til å bruke mot Skvetten senere jeg.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 08:21   #128
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skal bare lagre dette sitatet til å bruke mot Skvetten senere jeg.

Det betyr at jeg kan trekke blondinekortet når jeg føler for det?

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 08:34   #129
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det betyr at jeg kan trekke blondinekortet når jeg føler for det?

Eller at det kan trekkes når jeg føler for det.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:21   #130
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man starter her med å se på smileyene og slenger dem inn der man synes de ser fine ut så har jeg hørt at noen her startet med å tenke at det var snill. Jeg har svart noe ala "Fiiiine gutten din! "

Da har vi rett og slett forskjellig oppfattelse av hva "snill og søt" er for noe. Jeg pleier nemlig å sette det blikket i mannen hvis han sier noe dumt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:21   #131
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Gjør vi?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Eller denne; ?

Ja, den første er bare teit, man ser ikke at det er en skikkelig tunge. Den andre erter. Jeg er ute etter den type gjeiping som man bruker som litt syrlig svar når man blir ertet.

(Og så er jeg alt for trøtt til å komme på et morsomt eksempel. :trøtt: )

Jaggu mangler vi ikke en trøtt smiley også, gitt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:29   #132
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da har vi rett og slett forskjellig oppfattelse av hva "snill og søt" er for noe. Jeg pleier nemlig å sette det blikket i mannen hvis han sier noe dumt.

Det verste er at jeg syntes den var litt snål, men så het den jo snill, så da var den sikkert det, tenkte jeg i starten.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:39   #133
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sånt?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:39   #134
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi snakket faktisk om tolkningen av den her i stua i går, og mannen mente den var en veldig søt og snill smiley, mens jeg mente det var det blikket jeg ga ham når jeg svarer ham ekstremt tilgjort søt og hyggelig når jeg er irritert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:41   #135
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Vi snakket faktisk om tolkningen av den her i stua i går, og mannen mente den var en veldig søt og snill smiley, mens jeg mente det var det blikket jeg ga ham når jeg svarer ham ekstremt tilgjort søt og hyggelig når jeg er irritert.

Ut fra dette kan vi slutte at mannen synes du virker fornøyd og føler seg vel når du prøver å få ham til å rette seg i ryggen i ren skrekk.

Og noe sier meg at dette slett ikke er spesielt uvanlig.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 09:42   #136
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mens vi diskuterer smileyer vi trenger så TRENGER jeg virkelig den pms-smileyen som er øksemorder. Den trenger ikke være koblet mot pms egentlig.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 10:00   #137
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er helt umulig å skumlese.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 10:08   #138
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ut fra dette kan vi slutte at mannen synes du virker fornøyd og føler seg vel når du prøver å få ham til å rette seg i ryggen i ren skrekk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 10:16   #139
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det audiovisuelle er en viktig bidragsyter som så klart mangler på FP. Det som fører til den klassiske: "Er du sur?"

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 10:25   #140
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det audiovisuelle er en viktig bidragsyter som så klart mangler på FP. Det som fører til den klassiske: "Er du sur?"

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.