Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?
0 minutter, naturlig skjønnhet 3 1,82%
< 10 min 34 20,61%
10-20 min 64 38,79%
20-30 min 40 24,24%
30-40 min 14 8,48%
40-50 min 3 1,82%
50-60 min 6 3,64%
Mer enn 1 time 3 1,82%
Mer enn 2 timer 0 0%
Dustepoll! 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 22:16   #81
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på deg selv om morgenen før jobb?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har vekkeklokken paa en time för vi maa gaa. Lager kaffe til meg og skive til sönnen min og tar det med inn i sengen min. Vekker han, ogsaa spiser vi/drikker vi kaffe i sengen frem til en halvtime er gaatt. Deretter staar vi opp, gaar paa badet og gjör oss klare. Jeg trenger 10-20 minutter for meg selv, men beregner litt ekstra tid for sikkerhets skyld.

Det hørtes koselig ut Et eksempel til etterfølgelse. Mandag er en fin dag

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 12:37   #82
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte 10-20 minutter. Da har jeg lagt fram klær (eller i alle fall tenkt det ut, som regel) kvelden i forveien. Jeg dusjer, smører på bodylotion, renser og smører ansiktet, samt tar på mascara, eyeliner og lipgloss. På gode dager husker jeg å børste håret.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 12:39   #83
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

20-30 min, men jeg jobber ettermiddag/kveld så jeg steller meg ikke på morningen.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:28   #84
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20 min hvis jeg vil ha krøller, 30 min hvis jeg vil ha rett hår. 20 min uten dusj, 30 min med dusj. Kombinasjonen dusj og rett hår har jeg sjelden tid til. De faste 20 min. går med til do, påkledning, sminke og tanpuss. Mat og frokost er liksom en "fellesting", så det har jeg holdt utenfor her. :åpplyser:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:33   #85
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Er som regel alene i 5-10 minutter på badet før jeg henter inn barna, og fortsetter å ordne meg/klær/hår/sminke samtidig som jeg kommanderer de til å kle på seg.

Gammel 15-02-10, 22:36   #86
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg krysset av på 10-20 minutter... dvs det er den tiden som går til dusj, tørke hår, litt sminke...pusse tenner... men...jeg må jo ha litt mer tid. Skal jo svime omkring litt også. Så jeg står i hvertfall opp en time før jeg må dra.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.