|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Lite privat i grunn. Vi tar åpent i mot nattingsgjester, og når det gjelder nærmeste familie så hadde jeg blitt sur om de heller ville bodd på hotell, i stedet for her oss oss når de er i byen.
![]() |
#22 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?
Der har du hele svigersfamilien, og det blir litt kræsj da vi er så forskjellige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er veldig privat, ikke så mye i ting, men som i at jeg nok oppleves litt reservert og må ha tid for meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg synes derimot det er veldig hyggelig med overnattingsgjester. Selv om det er trangt, så er det hyggelig å ha huset fullt. Jeg føler meg dog ofte uvirksom eller i veien hvis jeg overnatter hos andre, for jeg vil jo gjerne hjelpe til men vet jo hvor mye jeg selv hater at andre gjør det...
![]() |
#26 |
kamerat
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er akkurat som torsk.
![]() |
#27 |
Epikur
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er vidåpen overfor noen og meget privat overfor andre. Det som skiller erom de er nysgjerrige og hva de gir meg følelsen av at de vil bruke sin viten om meg og mitt til. Det handler om å eksponere sårbarhet, og det er ikke alle/mange som får se hele meg.
![]() |
#28 |
© All rights reserved
|
Sånn. Nå har jeg redigert Mim sitt innlegg (jeg har ingen kusiner), så nå passer det til meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er ikke privat - men jeg er et rotehue. Så jeg er redd for at noen skal snoke i skapene - for så å avsløre min uhelbredelige rotethet.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er nok ikke utpreget privat hverken når det gjelder hus eller tanker og følelser, i grunnen. Vil ikke at andre skal lese post, e-post og meldinger uten lov selvsagt, men ellers er jeg ganske åpen. Det eneste er hvis folk viser seg å ikke være til å stole på - da lukker jeg meg fort, gitt. Jeg er vant til at grenser blir respektert, og vet at hvis noen i familie eller svigerfamilie av en eller annen grunn skulle vaske her, ville de ikke gravd og lett i ting de ikke hadde noe med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg har sett i skapene til Mim.
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er usedvanlig privat. Jeg forkler det med å være så utadvendt at folk ikke merker at de ikke under noen omstendighet kommer innenfor tremetersgrensen. Med noen meget få unntak. Såvidt. |
![]() |
![]() |
#34 |
Trøtt
|
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 02-08-10 kl 19:57. Årsak: Tenkte meg om! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Håh - når det gjelder tingene mine, for eksempel bilen eller mannen - da er jeg sørenmeg så privat at det må være rekord tror jeg. |
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er veldig lite privat av meg sånn sett, her får alle snoke om de vil det. Det eneste jeg er litt nervøs for er rotet. Jeg er en hinsides ryddig og renslig person, men bor sammen med 3 stykker som er HELT motsatt.
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Når det kommer til mitt eget følelsesliv, er jeg nok til tider altfor privat. Når det gjelder ting som angår meg og min kjære og vårt samliv er jeg strengt privat.
![]() |
#39 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Nei, når jeg leser om de som er private her tenker jeg at jeg kan klassifiseres som ikke-privat. (finnes det et bedre ord?)
![]() |
|
|