Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: er du privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 19:44   #21
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: er du privat?

Jeg er vidåpen overfor noen og meget privat overfor andre. Det som skiller erom de er nysgjerrige og hva de gir meg følelsen av at de vil bruke sin viten om meg og mitt til. Det handler om å eksponere sårbarhet, og det er ikke alle/mange som får se hele meg.

Svigermor får aldrialdrialdri lov å rydde eller vaske i mitt hus. Hun får ikke pelle i mine saker, skifte sengetøy, vaske skittentøy eller rydde i mine skap. Fordi hun er skikkelig nysgjerrig og fordi hun kommenterer alt hun ser og fordi jeg ville følt hun ville brukt sin viten om en skitten sokk under senga eller hybelkaniner under baderomsskapet til å "ha noe på meg". Hun får ikke ha noe på meg.Og hun ville ikke latt en eneste anledning gå fra seg til å fortelle andre at jeg var så ubrukelig at hun måtte redde sin sønn fra forfallet.

Min vidunderlige kusine B eller skjønne svigerinne N, derimot. De rydder for å hjelpe, de vasker for å gjøre livet mitt lettere. Ikke for å få skryt, ikke for å snuse. Bare for å være grei.

Når det gjelder tanker og følelser er jeg ganske lik Skilpadda. Jeg deler gjerne, men inntil en viss grense. Der er det full stopp.

Overnattingsgjester og middagsbesøk er helt topp og jeg er veldig glad for at folk oppfatter hjemmet vårt som et fint sted å være. jeg prøver alltid å kombinere jobbreiser med å besøke andre og vil heller overnatte privat enn på hotell, dersom jeg ikke er veldig sliten eller har veldig mye å gjøre.

Besøk trenger derimot ikke å bli værende i ukesvis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.