|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Avsporing: er du privat?Da det gjelder hva som er privat er jeg litt (veldig?) sær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Nja, jeg liker egentlig ikke så godt å ha "fremmede" i huset mitt, for det er ...mitt. |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Ja, jeg er en ganske privat person, og har vært det siden jeg var barn.
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg virkelig hater at noen kikker over skulderen min når jeg leser eller sitter på pc'en. Spiller ingen rolle hva det er, det kan gjerne være nyheter på nett, men det er mitt.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er ikke privat i forhold til boligen vår eller husarbeid eller noe sånt. Hvis noen vil gjøre husarbeid hos oss, eller være barnevakt, så må de bare snoke.
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Både ja og nei.
![]() |
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er på samme måte når det kommer til hus og hjem. Jeg får helt spader når andre skal hjelpe til og rydde inn i oppvaskmaskinen og jeg får helt krupp hvis noen skal inn på soverommet vårt. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, vi har hverken huske eller åpenlyse dildolamper. Det er bare så veldig vårt, liksom.. Av samme grunn vil det heller ikke funke om vi får oss vaskehjelp, jeg vil uansett føle det ekkelt og sikkert skrubbe alle overflater før h*n kommer.
![]() |
#13 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: er du privat?
Slik er jeg også. Ikke så glad i at folk snoker i huset da, derimot, fordi jeg liker ikke at de skal tenke sitt om rotet mitt
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Husmessig er jeg veldig lite privat. Vi har lånt ut leiligheten vår til venner når vi er borte mange ganger, uten at det plager meg at de da kan komme på å kikke i skapene mine. Hvem som helst får lov til å gjøre husarbeid hos meg; i vår rundvasket svigermor og mamma hele leiligheten før vi reiste, og i sommer leide vi den ut til fremmede i to måneder, komplett med alt annet enn klærne og toalettsakene våre i skapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
Det kunne ikke jeg heller, det er virkelig helt utenkelig (også av andre årsaker enn det å ha et annet menneske boende i huset, altså). Jeg er litt delt, tror jeg. Generelt er jeg veldig lite hemmelighetsfull av meg, noe i alle fall nettlivet bærer tydelig bud om. Om noen skulle snoke i skapene og se hva slags kremer og bind og sånt jeg bruker, ville det ikke brydd meg i det hele tatt. Det eneste jeg ikke liker at folk kikker på, måtte være dagboksliknende notater (de av dem som ikke er publisert på nettet.
![]() |
![]() |
#16 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg hadde virkelig vært sjeleglad om svigermor ville svinge vaskekosten hjemme hos oss. Men kanskje sier jeg det fordi jeg vet det aldri vil skje..?
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er vel sånn midt i mellom. Det er verken høye murer eller gjennomtrekk hos meg, både når det gjelder hus og hjem og når det gjelder egne problemstillinger. Mannen er derimot svært privat av seg, så dermed blir jeg også en god del mer privat av hensyn til ham.
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
Sånn er jeg også litt.
![]() |