|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Du ser den ikke så godt her da men 40-50 tallskjolen som Maria Haukås Storeng giftet seg kunne jeg godt hatt om jeg noen gang skulle gått for denne typen bryllup. Sveisen, ørepynten og solbrillene hadde jeg også villet ha
|
|
|
#43 |
|
Shake it out!
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?
|
|
|
#44 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Jeg skulle hatt noe som var sydd til meg, passet perfekt og var helt enkelt. Ikke hvit brudekjole, men lang og enkel |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Bunad igjen -høyt til fjells! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Jeg giftet meg nylig, og ville ikke byttet ut kjolen min med noe annet. Den er fantastisk fin, i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Om jeg skulle gifte meg igjen så skulle jeg hatt noe sånt men bare rødt der det er svart. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?http://www.somaras.no/brudekjoler_adila_stort.html |
|
|
|
|
|
#51 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Denne fra Lilly. Det er meg inni.
|
|
|
#52 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Jeg har en kjole til gode hos Heiko. Jeg regner med det hadde ordnet seg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#53 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Denne skulle jeg hatt.
|
|
|
#54 |
|
Epikur
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Jeg er veldig fornøyd med å ha giftet meg i bunad med krone og det hele og ville nok ha gjort det igjen.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 22-08-10 kl 14:39. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Det hadde måttet bli Tulip sin som er vist før i tråden, eller en variant av den.
|
|
|
#56 |
|
Metallica!!
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Det måtte blitt enten bunaden min eller den som jeg giftet meg i for 2 år siden i dag.
|
|
|
#58 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Jeg har aldri tenkt på og planlagt bryllup og slikt, men når jeg ser igjennom bildene her så ser jeg at jeg nok aldri kommer til å gifte meg i en tradisjonell brudekjole.
|
|
|
#59 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?Har INGEN planer om å gifte meg igjen altså.. Men kan jo vise noe fint for det |
|
|
|
|
|
#60 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?
Ha ha, jeg giftet meg også i en himmelblå kjole i thaisilke, og bildet du la ut her ville vært den perfekte kjolen for meg også.
|
![]() |
|
|