|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg synes Lanoungen og sånner kåringer er direkte tåpelig i utgangspunktet, men at Mikael kan vinne når hvem som helst andre kan vinne er da en selvsagthet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Årets Lano-unge ble Mikaelfordi det har vært så masse mas om at han må vinne fra foreldrene og venner og andre på nettet. Han er en nydelig gutt og hadde sikkert gått til tops uten alt dette maset..
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Årets Lano-unge ble Mikael
|
|
|
#25 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Ikke jeg heller. Og jammen er det nok av folk som maser...
|
|
|
#26 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke jeg heller. Jeg ignorerer og stemmer ikke på noen.
|
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Hæ?!
|
|
|
#29 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelHar dere ikke? det er jo laget egen "fanklubb" for han på fb som alle skulle verve meg i blant annet.. og endel forum som jeg er/var på hadde stadige husk og stem tråder oppe..
|
|
|
#30 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg stusset på at bildet av han var så dårlig. Har folk da stemt på ham fordi han er handikappet? Blir ikke det også litt feil? Jeg er ikke i tvil om at han er et sjarmerende barn, men for meg blir det rart at det er mulig å vinne en fotobasert konkurranse med et så dårlig bilde.
|
|
|
|
#31 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg syns også bildet er dårlig og jeg tror han har fått så mange stemmer kun fordi han er handikappet. Det syns jeg bare blir helt tullete og meningsløst.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Veldig enig! |
|
|
|
#33 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Helt enig. Har selv jobbet med multihandikappede barn, og mange har sjarm i tonnevis. Men det kom ikke spesielt godt frem på det bildet, må jeg si. Mulig titusner av andre mener noe annet, men jeg tror mange stemte fordi han er handikappet. Hva blir det neste? Stemme frem et smådårlig/helt ordinært bilde av Roger i vinterdress som har fattig alenemor og aldri råd til sydentur og derfor kunne trengt en reisesjekk?
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelLilleborg har oppført seg eksemplarisk i denne saken. Dessverre har en av deres tidligere ansatte sett sitt snitt til å skaffe seg noen minutter i rampelyset og det er han som har uttalt f.eks: – At Mikael kom til å vinne, kom nok som et sjokk på dem. Men de er raske til å snu på hælen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
intro
|
|
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelMagasinet hadde et kjempebra bilde av ham i saken sin, synes jeg.
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelForeldrene la vel inn linken til et hackerforum i utlandet, som ofte støtter ulike typer konkurranser (på tradisjonell eller utradisjonell måte) ved å stemme fram "underdogs" av ulik type. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
:)
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelHan ble helt klart stemmet frem pga at han var handicappet, og nok som en motreaksjon til min baby er såååå skjønn. Jeg stusser også hvorfor moren hadde valgt det bildet, når alle andre bilder av ham (som jeg har sett) er så mye bedre?
|
|
|
#39 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg tror grunnen er at det kan være vanskelig å få tatt gode amatørbilder av et barn man ikke får blikkontakt med. De fleste andre og nyere bildene tror jeg er tatt av avisfotografer i forbindelse med saker som er skrevet om ham, og de får det sikkert bedre til.
|
|
|
#40 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Årets Lano-unge ble MikaelJeg har en litt annen erfaring der, Polyanna. Jeg opplever ofte at vi sjøl og andre tar veldig gode bilder av Lillemann, fordi vi har tid til å vente til det kommer et blikk og kontakten er der. De gangene det har vært fotografer til å ta bilde - f.eks. i barnehage - har resultatet blitt helt elendig, fordi de ikke har maktet å fange kontakten.
|
![]() |
|
|