|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: SkattelisterJeg har ikke noen norske ekser, men en som kunne ha blitt noe en gang (møttes i Syden og han og venner var på besøk hos meg og jeg med venninne var på besøk hos ham flere ganger, men det ble vel bare med et kyss). Han tror jeg det var rimelig bra at jeg holdt meg unna sånn sett i etterkant. Den gangen var han en særdeles hyggelig og oppegående fyr som var en særdeles flink leksikonselger ved siden av videregående. Han gjorde det deretter ekstremt godt, men etter noen år så gikk han i personlig konkurs etter noen heller tvilsomme affærer. Etter hvert så ble han satt i fengsel. Han har ingen inntekt, men noen millioner på kontoen så jeg nå. Vi skrev brev til hverandre i flere år, kanskje jeg skal spare dem litt til (ja, for de ligger nok i en eske sammen med alle andre brev jeg fikk i min ungdom) og selge dem dyrt en gang. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SkattelisterLokalavisen vår har en veldig informativ skattesøkside med masse grafer og lønnsvekst og skattevekst etc.
|
|
|
#63 |
|
søt
Sv: SkattelisterJa, jo - men det er likevel himmelsk forskjell på skatteklasse 1 og 2.
|
|
|
#64 |
|
søt
Sv: SkattelisterGlor på skatteoppgjøret mitt.
|
|
|
#65 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: SkattelisterJeg har brukt det for å sjekke alder på folk. Jeg har også brukt det til å sjekke lønn hos folk som har relevans for min egen lønn. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
søt
Sv: Skattelister
Med høyde for fradrag på 153 000 blir det noe unyansert kan man si.
|
|
|
#67 |
|
Elsker gamlis- godis
Njaa. Det står jo noe om gift/ugift, skatteklasse og sånn. Og så vet jeg at det stemmer sånn noenlunde. For meg har det vært veiledende. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: SkattelisterJeg bryr meg fint lite om hva kjendiser, Kongen, naboen, Fanden og hans oldemor tjener altså.
|
|
|
|
#69 |
|
koko
|
Sv: SkattelisterJeg er litt overrasket over hvor mye spalteplass skattelistene får. Kjempeinteressant hvor mye RobinsonRudolf eller idolIngolf tjente foregående år.
|
|
|
#70 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: SkattelisterJeg har i helgen blitt overasket over folk som sjekker skattelister og etterpå spør folk om hvorfor de har formue, så og så mye i inntekt, etc. Er det virkelig ok? |
|
|
|
|
|
#72 |
|
koko
|
|
|
|
#73 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: SkattelisterJeg sjekker foreldrene og besteforeldrene mine, så jeg kan se hvordan det står til med arven. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det var ikke mine tall denne gangen, men noen i nær familie. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
geskjeftig
|
Hjelpes, så pinlig!
|
|
|
#76 |
|
~~~~~~~
|
Jeg er tilhenger av at man får beskjed om hvem som har sjekket deg, på lik linje som man får brev hjem i posten hvis noen har kredittsjekket deg.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 25-10-10 kl 23:02. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Whatever, never mind
|
Hva?! Elever som sjekker andre elevers foreldre og så mobber de som har foreldre med lav inntekt? |
|
|
|
![]() |
|
|