|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Borte
|
![]() Sv: Hørt på kaféSå det er fordi jeg skrev "spionere" jeg er vrang? Hvis jeg hadde skrevet "lytte til", hadde jeg vært vrang da også? Jeg føler meg veldig kikkete og nysgjerrig om jeg får med meg hva fremmede sier og gjør dersom det ikke involverer meg. Det er derfor jeg skrev spionere. Jeg mente ikke bokstavelig at HI hadde oppført seg som en spion.
![]() |
#62 |
maler
|
![]() Sv: Hørt på kaféMen forlangte hun å slippe å betale for ny rett? Eller var det noe hun fikk uten å be om det? Jeg vil nemlig tro mange cafeer vil velge å gi henne den neste retten gratis for å beholde sitt gode rykte. Hvis hun bestilte ny rett og forlangte å ikke betale er det frekt. Hjel hun bare bestilte ny og cafedamen frivillig tilbød gratismat er det bare god service.
![]() |
#63 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hørt på kaféSå lenge man ikke aner foranledningen til det hele, så syns jeg det er litt pussig å dømme damens oppførsel som frekk eller ikke. Jeg likte heller ikke tonen HI var skrevet i, og syns det var en merkelig tråd.
![]() |
#64 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt på kafé
Seriøst? Hvordan er det for deg å ta buss/bane/tog/flyplass/kø/cafe/alle plasser som involverer folk som snakker? Anstrenger du deg for ikke å høre (fingrene i øra) eller føler du deg kikkete og nyskjerrig ganske så hyppig? Jeg elsker å observere, se på og overhøre andre mennesker. På storbyferie så er det beste jeg veit å sitte på fortauscafe og se på folk, livet osv. Vel er jeg nyskjerrig av natur, men at andre velger å snakke høyt om sexliv eller kjefte på cafeansatte osv gjør vel ikke meg til en kikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Borte
|
![]() Sv: Hørt på kaféJa, seriøst. Men det går bra med meg altså. Jeg er mest opptatt av meg og mine når jeg er ute uansett.
![]() |
#66 |
Bedreviter
|
Med mindre folk virkelig skiller seg ut ved å snakke høyt, snakke med skjærende stemme eller på andre måter plage omgivelsene, er det sjelden jeg hører hva folk sier på bussen bak meg eller på nabobordet på kafeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun spurte om å få en ny rett, klart damen bak kassa kunne sagt nei, men hun så vel egentlig bare litt forvirret ut og svarte "ehhh... javel" |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Men når du sitter på nett er du veldig opptatt av andre ser det ihvertfall ut for her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Textrovert
|
Nuvel. Som regel har jeg null interesse av å høre hva folk bak meg snakker om på bussen, men det er jo noen ganger umulig å filtrere ut pisspreiket. Det er en grunn til at jeg aldri reiser kollektivt uten mp3-spiller i veska, slik at jeg har noe å putte i ørene om det blir for ille.
![]() |
#70 |
Jeg strenger heller ut de som har skjærende stemme og er plagsomme, en fin egenskap |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Borte
|
Eh. Ja? Hvis jeg ikke var interessert i hva andre har å si på nett så ville jeg funnet på noe annet. Jeg er forøvrig som du ser ikke så veldig opptatt av sladderhistorier her heller.
![]() |
#72 |
maler
|
*innser at jeg diskuterer en biting i denne tråden etterhvert*
![]() |
|
|