|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menJeg tror det som skjer er at folk lavere i partiapparatet slenger ut mer eller mindre kvasi-rasistiske utsagn, som appellerer til de mer lavpannede blant oss og så kan partiledelsen late som at de tar avstand fra slike utsagn slik at de også kan framstå som et mer seriøst regjeringsalternativ på borgerlig side.
|
|
|
#122 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menDette er muligens litt på siden, men jeg bare MÅ dele en liten historie om dem/oss-tankegangen. Det var en avissak i Trøndelag en gang om en gjeng som satt i kirkeasyl. De satt der lenge, og det er vel i grunnen ikke veldig mye gøy å finne på inne i en kirke, så i avisreportasjen var det bilde av at asylantene satt og spilte kort.
|
|
|
|
#123 |
|
villende
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menDenne dama er vel et klassisk eksempel på lokalpolitiker-bygdedyret i all sin prakt. Jeg syns jeg hører dem; verden er så slem mot meg og jeg får ikke alt jeg vil ha som jeg mener at jeg fortjener, men ikke gidder å jobbe for. Og det er ikke min skyld. Det er landbrukspolitikken/foreldrepolitikken/innvandringspolitikken/eldrepoltitikken/innvandringspoltikken sin skyld. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, men
Forslaget bifalles, støttes og er herved enstemmig vedtatt
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt? Om hundrede Aar er alting glemt. Sist redigert av Thomas : 17-12-10 kl 10:23. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Fola Blakken
|
Urettferdigheten når nye høyder!
|
|
|
|
#127 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
#129 |
|
Ekvilist
|
Ja! Logoen har vi jo allerede på plass!
|
|
|
#132 |
|
Come what may...
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menJeg synes det er litt "skummelt" med slike ting i avisen. For det er faktisk mange der ute som sluker alt som står der og tror på dette. Hjelper ikke på i hele tatt.
|
|
|
#133 |
|
Come what may...
|
|
|
|
#135 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#136 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Dere har sett denne, sant: |
|
|
|
|
|
#137 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Jeg er ikke rasist, menBeklager størrelsen på filen. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menGoogle lyg ikkje!
|
|
|
#139 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg er ikke rasist, menOrdet "rystet" har jeg ofte inntrykk at brukes om/av folk som er litt høytidelige, eller selvhøytidelige. Eller som media kanskje vil presentere på den måten?
|
|
|
#140 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Jeg er ikke rasist, menRystet, my ass! FrP har det enkleste partiprogrammet av alle; "Påpeik feila hos de andre så ser dem ikke giganthullene i vår politikk". |
|
|
|
![]() |
|
|